کد خبر: 246034
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۰۹:۳۹:۰۰
| |

فرماندار تهران:

سامانسراها با 5 هزار نفر ظرفیت آماده حضور کارتن‌خواب‌هاست

فرماندار تهران با بیان اینکه 5000 هزار ظرفیت برای بی‌خانمان‌ها در سامانسراها ایجاد شده‌است، گفت: همچنین با هماهنگی با وزارت بهداشت قرار است، خانواده بیماران شهرستانی در نمازخانه بیمارستان‌ها اسکان داده شوند.

سامانسراها با 5 هزار نفر ظرفیت آماده حضور کارتن‌خواب‌هاست
کد خبر: 246034
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عیسی فرهادی درباره ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر در سطح شهر تهران با شروع فصل سرما، گفت: در حال حاضر سامان سراها آمادگی کامل را برای حضور کارتن‌خواب‌ها دارند و ظرفیتی نزدیک به 5000 هزار نفر در این سامان‌سراها ایجاد شده‌است. همچنین گشت‌های شهرداری در طول فصل سرما در سطح شهر حضور دارند و کارتن‌خواب‌ها و بی‌خوانمان‌ها را به مددسراها و گرمخانه‌ها منتقل می‌کنند.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: همچنین اتوبوس‌هایی در سطح شهر تهران حضور دارند که امکانات لازم از جمله گرمایش در آنها تعبیه شده و در صورتی که افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب در سطح شهر حضور داشته باشند، شب‌ها برای اسکان به این اتوبوس‌ها منتقل شده و اسکان داده می‌شوند.

فرهادی در واکنش به اینکه گفته می‌شود حدود هزار و 500 زن کارتن‌خواب و معتاد در سطح شهر تهران حضور دارند، تصریح کرد: این آمار صحت ندارد، اما با همکاری بهزیستی برای این زنان نیز اسکان فراهم کرده‌ایم.

وی همچنین در خصوص عدم پذیرش معتادان متجاهر در بیمارستان‌ها برای درمان، گفت: اگر در این خصوص موردی به ما اعلام شود، قطعا پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار تهران همچنین با اشاره به مکاتبات انجام شده با دیگر دستگاه‌ها در خصوص ساماندهی خانواده بیماران شهرستانی، گفت: با بیمارستان‌ها نیز مکاتباتی برای ساماندهی خانواده بیمارانی که برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند، شده و قرار است خانواده این بیماران در نمازخانه‌های 183 بیمارستانی که در تهران وجود دارد، اسکان داده شوند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها