کد خبر: 246114
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

رئیس پلیس راه استان اردبیل:

تونل گردنه حیران مسدود شد

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: برای انجام برخی تعمیرات و رفع مشکلات و نواقص، تونل حیران در روزهای 28 و 29 آبان‌ماه مسدود است.

تونل گردنه حیران مسدود شد
کد خبر: 246114
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحجت فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل اظهار داشت: برای انجام برخی تعمیرات و رفع مشکلات و نواقص، تونل حیران در روزهای 28 و 29 آبان‌ماه از ساعت هفت صبح تا 16 عصر مسدود است و انتظار می‌رود رانندگان به این امر توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شاهد برخی مشکلات در سیستم روشنایی این تونل و برخی نواقص و ایرادات دیگر بودیم به منظور حل این مشکلات تونل به صورت موقت مسدود شده تا عملیات تعمیر در آن انجام شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: در این مدت رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از جاده کنارگذر تونل برای عبور و مرور استفاده کنند.

فتاحی تصریح کرد: به دلیل اینکه خاکی بودن کنارگذر تونل انتظار می‌رود به منظور جلوگیری از برخی حوادث و مشکلات رانندگان از هر گونه شتاب و عجله خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: ماموران راهداری و پلیس راه حاضر در محل توصیه‌های لازم را به رانندگان از این مسیر ارائه می‌دهند تا از بروز مشکل جلوگیری شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها