معاون باشگاه استقلال خبر داد:

استقلال در حال مذاکره با یک مربی خارجی است

معاون باشگاه استقلال از مذاکره با مربی خارجی برای اضافه شدن به کادرفنی این تیم خبر داد.

استقلال در حال مذاکره با یک مربی خارجی است
کد خبر: 246176
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۴:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علی خطیر معاون باشگاه استقلال درباره شکایت بویان نایدنوف اظهار کرد: شکایت این بازیکن به دست ما رسیده و حالا باید دفاعیه خود را برای فیفا ارسال کنیم.

وی ادامه داد: البته فیفا در این مواقع بیشتر به سود بازیکنان رای می‌دهد و قوانینی فیفا به شکلی است که سعی کرده به هر صورت، حق بازیکن گرفته شود. این بازیکن با استقلال قرارداد دو ساله داشت و زمانی که به این بازیکن اعلام عدم نیاز کردند، باید پولش را هم می‌دادند نه این که بدون پرداخت قرارداد بازیکن، او را راهی کنند. ما سعی می‌کنیم که استقلال کمترین ضرر را از این ماجرا ببیند.

معاون باشگاه استقلال درباره مشخص شدن دستیار شفر اذعان کرد: ما در حال مذاکره با یک مربی خارجی هستیم تا به جمع کادرفنی اضافه شود. صحبت‌های اولیه انجام شده و در حال نهایی کردن مذاکرات هستیم.

خطیر همچنین درباره لیست مازاد و بازیکنانی که سرمربی آلمانی در نیم‌فصل نیاز دارد گفت: شفر هنوز لیستی به ما نداده و تکلیف خواستن یا نخواستن بازیکنی با نظر سرمربی مشخص می‌شود. درباره گرو و نویمایر هم هنوز چیزی از سوی شفر به ما اعلام نشده و ما منتظر حرف او هستیم تا درباره این بازیکنان تصمیم بگیریم.

او درباره دور شدن جپارف از استقلال به خاطر هجوم مدیربرنامه‌ها و دلال‌ها اذعان کرد: اضافه شدن بازیکنانی مثل تیام یا جپارف گمانه‌زنی رسانه‌هاست زیرا هر بازیکنی قرار باشد برای استقلال جذب شود، ابتدا سرمربی باید به ما اعلام نیاز کند. فعلا لیستی داده نشده و معلوم نیست چه بازیکنانی قرار است به استقلال اضافه شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها