کد خبر: 246182
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۴:۳۷:۰۰
| |

حسین قاسمی، دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور

تجارب کاربرد پدافند غیرعامل در اختیار مدیران استانی قرار گرفت

حسین قاسمی، دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور گفت: تجارب کاربردی و عملیاتی پدافند غیرعامل را در اختیار مدیران استانی و استانداری ها و دستگاه های ذیربط قرار دادیم تا بتوانند از این تجربیات در فرآیند کارهایی استفاده کنند.

تجارب کاربرد پدافند غیرعامل در اختیار مدیران استانی قرار گرفت
کد خبر: 246182
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۴:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین قاسمی، دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور در نخستین روز کنفرانس ملی توسعه پایدار و پدافند غیرعامل در وزارت کشور به اهمیت دستاوردهایی که این کنفرانس در دو سال گذشته داشته اشاره و بیان کرد: 120 تجربه ای که دستگاه های دولتی و غیردولتی در حوزه پدافند غیرعامل داشتند را احصاء کردیم و 8 مورد از تجربه ها که کاربردی تر و عملیاتی تر بود در اختیار مدیران استانی و استانداری ها و دستگاه های ذیربط قرار داده شد تا بتوانند از این تجربیات در فرآیند کارهایی که دارند استفاده کنند.


مدیرکل امور نیروی انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور درباره اهداف اصلی این کنفرانس که در تهران برگزار می شود، توضیح داد: بحث چندمنظوره سازی فضاهای شهری که از موضوعات اصلی در حوزه پدافند غیر عامل است و همچنین برخی آسیب پذیری ها در عرصه های اقتصادی از جمله موضوع ارز و همکاری هایی که در این زمینه باید صورت پذیرد، در این کنفرانس دنبال می شود.


دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور ادامه داد: در 2 سال گذشته 15 کارگاه آموزشی برگزار شده است که جمعیتی بالغ بر 1500 نفر در این مدت جزو مخاطبان اصلی این کارگاه ها بودند که به صورت علمی موضوعات در آن دنبال شده است.


قاسمی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل گفت: بالغ بر 200 مقاله کاربردی و عملیاتی احصاء شد و تعدادی که دارای اولویت بودند نیز در اختیار دستگاه ها قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه این نشست از برنامه های مهم در حوزه پدافند غیرعامل است که با رویکرد علمی در حال برگزاری است، افزود: کمترین هزینه برای دستگاه های دولتی برای برگزاری این کنفرانس در طول 3 سال گذشته انجام شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها