کد خبر: 246276
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۰۸:۰۷:۰۰
| |

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی

انسجام و وحدت مانع طمع دشمنان به کشورهای اسلامی است

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس گفت: اگر مسلمانان با یکدیگر وحدت و انسجام داشته باشند، هیچ قدرت سلطه‌گری نمی‌تواند چشم طمع به کشورهای اسلامی داشته باشد و هیچ قدرتی نمی‌تواند موجب اختلافات و مشکلات در جامعه شود.

انسجام و وحدت مانع طمع دشمنان به کشورهای اسلامی است
کد خبر: 246276
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۰۸:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان که اداره جلسه علنی امروز (سه‌شنبه)مجلس را بر عهده داشت، در ابتدای جلسه با تبریک سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت بیان کرد: هر مسلمانی باید تلاش کند تا اختلاف و تفرقه بین مسلمانان را با امر به معروف و نهی از منکر حل کند اما اگر نتوانیم تفرقه و مشکلات ناشی از آن را حل کنیم باید منتظر عذاب بزرگی از جانب خداوند بزرگ باشیم. به فرموده حضرت علی (ع) اختلاف، عصیان در مقابل خداست.

وی افزود: امیدوارم با باور و اعتقاد به آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع) از ته دل و با تمام وجود به طرف وحدت برویم نه فقط در زبان و گفتار و نه صرفا محدود به هفته وحدت، بلکه در عمل و رفتار براساس عدالت و بدون تفرقه و اختلاف با یکدیگر رفتار کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: اگر کتاب خدا برای ما دستور برای اجرا، زندگی و سعادت است، اطاعت از فرمان او هم یعنی چنگ زدن همه مسلمانان به ریسمان الهی. اگر مسلمانان با یکدیگر وحدت و انسجام داشته باشند، هیچ قدرت سلطه‌گری نمی‌تواند چشم طمع به کشورهای اسلامی داشته باشد و هیچ قدرتی نمی‌تواند موجب اختلافات و مشکلات در جامعه شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا اگر موفق به حرکت در این مسیر شویم از همه مشکلات به راحتی و با سربلندی خارج خواهیم شد. امیدوارم خداوند کمک کند تا به هر آنچه می‌گوییم از ته دل باور داشته باشیم و آنچه را که باور داریم در عمل نشان دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها