کد خبر: 246522
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۶:۵۸:۰۰
| |

در «حوالی پاییز» چه گذشت؟

آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد .گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او توانسته در آثار تاریخی و مدرن در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند.

در «حوالی پاییز» چه گذشت؟
کد خبر: 246522
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۶:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سریال «حوالی پاییز» از 6 آبان ماه در شبکه سه سیما پخش شد. سریالی که به دلیل حضور بازیگر زن لبنانی حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

در «حوالی پاییز» چه گذشت؟

حسین نمازی بعد از ساخت فیلم سینمایی «آپاندیس» به سراغ ساخت سریال « حوالی پاییز» رفت. این سریال ملودرامی عاشقانه است که بر اساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات، به قلم حسین نمازی نگارش شده است .این سریال از شبکه 3 سیما پخش شد. نمازی در این سریال سعی کرد که ملودرامی عاشقانه را حول محور فاجعه «منا» روایت کند. موفقیت و عدم کسب رضایت مخاطب در این اثر مبهم است. در این سریال پر بازیگر می توان به نقش آفرینی رویا تیموریان ،لیلا اوتادی که از چهره‌های مطرح سینما هستند اشاره کرد. البته «حوالی پاییز» یک بازیگر لبنانی هم داشت. «آن ماری سلامه» بازیگر عرب زبان این اثر نیز در نقش « ساره» در این سریال حضور داشت که می‌توان او را به عنوان نقش اصلی این سریال یا از بازیگران تاثیر گذار «حوالی پاییز» دانست که البته این حضور بی حاشیه هم نبود.

آن ماری سلامه کیست؟

آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد .گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او توانسته در آثار تاریخی و مدرن در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند. بعد از حضور «آن ماری سلامه» در نقش « ساره» حواشی زیادی به وجود آمد. عکس‌هایی از این بازیگر منتشر شد که در آنها بی حجاب است و رسانه‌های مختلف زمزمه‌هایی را پیرامون او مطرح کردند که آن ماری سلامه بازیگر نیست و در لبنان رقاص است!

نظرات حسین نمازی درباره «حوالی پاییز»

کارگردان «حوالی پاییز» درباره حال و هوای این کار عنوان گفت: « من سعی کردم حال و هوایی از زندگی واقعی در این کار جریان یابد و از خرده قصه‌هایی بهره گرفتم که برای مردم آشنا باشد، این یک زندگی ایرانی و معمولی است که تلاش شد مفهوم «خانواده» که برخی با آن قهریم، در آن معنا پیدا کند. وی درباره ویژگی‌های این سریال گفت: « من هیچ‌گاه از کارهایم راضی نمی‌شوم اما از این کار راضی هستم و فکر می‌کنم مخاطبش را جذب می‌کند، چراکه سعی کردم به شکل سریال‌سازی متداول نباشد. نمازی که اولین سریال خود را ساخته، در پایان توضیح داد: تلاش کردم این سریال مثل یک اثر سینمایی از میزانسن برخوردار باشد و شخصیت‌ها و باقی المان‌ها را هم سینمایی پیش بردم.»

پاسخ تهیه کننده «حوالی پاییز» به حواشی «ماری سلامه»

سعید پروینی تهیه کننده سریال «حوالی پاییز» در جواب به حاشیه‌های بوجود آمده برای بازیگر لبنانی و پخش تصاویری از او در فضای مجازی گفت: «از ابتدای پروژه برای انتخاب بازیگر عرب با این مشخصات، استایل، چهره و لحن صحبت‌کردن و ... از میان بازیگران خوزستانی تست گرفتیم، اما به نتیجه نرسیدیم. اما درباره سابقه خانم «آن ماری سلامه»باید بگویم ما خبر داشتیم چند سریال و فیلم بازی کرده‌اند و طبیعتا هر کس در فرهنگ و دین و مذهبی که هست سبک زندگی خاص خود را دارد. اگر کسی از بازیگران دنیای عرب، شناخت داشته باشد، قطعاً می داند که آن ماری سلامه جزو کم حاشیه‌ترین هاست و سریال‌های بسیاری برای فلسطین و بازی کرده است. قطعا به خاطر دارید برخی بازیگران ایرانی در بعضی فیلم‌های سینمایی رقصیده اند که اگر به آن‌ها رقاص بگویند، برای این خانم بازیگر هم می توانیم صفت رقاصه را به کار ببریم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها