مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان؛

تیم‌های پزشکی «طرح شهید رهنمون» به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم‌های تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی لرستان در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم استان اعزام می‌شود.

تیم‌های پزشکی «طرح شهید رهنمون» به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شود
کد خبر: 246569
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۰۹:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ عبدالوحید ملک آرامسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج را باید ‏یکی از معجزات انقلاب اسلامی و ابتکار حضرت امام خمینی(ره) دانست که بسیجی می‌تواند درصحنه حضوری فعال، ‏مؤثر و انقلابی داشته باشد.

وی افزود: اوج افتخارات بسیجیان ‏فرصتی مناسب برای آشنا کردن نسل‌های جدید بافرهنگ بسیج ‏است که می‌توان ایثارگری و جان‌فشانی‌های بسیجیان‏ و دستاوردهای آن را ‏انتقال داد و این رسالتی خطیر است ‏که بر دوش بسیج نهاده شده است‎.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان بابیان اینکه یکی از اهداف بسیج محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است عنوان کرد: ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری، اعزام تیم پزشکی و مشاوره‌ای به مساجد را در این هفته دانست.

ملک آرا با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه سنجش سلامت در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان، حضور اعضای حلقات صالحین در نماز دشمن‌شکن جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست اخلاقی تربیتی حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست روشنگری، هیئت اندیشه‌ورز شورای عالی و کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی لرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی بابیان اینکه اجرای برنامه‌های هفته بسیج ‏همان زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به رشادت‌های رزمندگان و ‏بسیجیان در دوران انقلاب اسلامی است‎ خاطرنشان کرد: دو بیمارستان ثابت یک‌روزه به نام شهدای بسیج جامعه پزشکی لرستان توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی کوهدشت و الیگودرز برپا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: بسیج به دنبال تثبیت اعزام پزشکان به مناطق محروم استان است و در حال حاضر بسیج جامعه پزشکی ما به‌صورت مداوم به مناطق مختلف اعزام می‌شوند تا به‌صورت مستمر به افراد محروم خدمت‌رسانی کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها