کد خبر: 246595
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۰:۱۹:۰۰
| |

معاون حجتی اعلام کرد:

4.5میلیون تن کالای اساسی در مراحل ترخیص و یا تامین ارز قرار دارد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:به رغم تحریم های موجود، برای تامین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و هم اکنون 4.5میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر در حال ترخیص و یا در مرحله تامین ارز قرار دارند.

4.5میلیون تن کالای اساسی در مراحل ترخیص و یا تامین ارز قرار دارد
کد خبر: 246595
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۰:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌اکبر مهرفرد با بیان اینکه به رغم تحریم‌های موجود، برای تامین کالاهای اساسی مشکلی در کشور وجود ندارد، گفت: در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، نسبت به سالهای گذشته 10درصد نیز جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون 4.5 میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر در حال ترخیص و یا در مرحله تامین ارز قرار دارد ادامه داد: بنابراین هیچ نگرانی برای واردات و تامین این محصولات نداریم و نخواهیم داشت.

مهرفرد با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: در حال‌ حاضر انبارهای کشور از کالاهای اساسی پر است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه 12 هزار میلیارد تومان خسارت به محصولات کشاورزی با یک هزار میلیارد تومان غرامت پرداختی از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی سنخیتی ندارد، ادامه داد: امیدوارم نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون کشاورزی کمک کنند تا بتوانیم در هم‌ترازی ارقام این دو بخش، اقدامات اساسی صورت پذیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها