وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

معاونان بازنشسته استعفا دادند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استعفای 2 تا 3 معاون بازنشسته خبر داد و گفت: دستگاههای مختلف باید به ما ابلاغ کند چرا که بازنشستگان شاغل در این وزارتخانه بر اساس قانون و مقررات در دستگاه‌های مختلفی کار می‌کنند.

معاونان بازنشسته استعفا دادند
کد خبر: 246604
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۱:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد شریعتمداری در مورد اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و پایان مهلت اشتغال این افراد در وزارتخانه و ادارات دولتی گفت: قانون مصوب کرده و تمام وزارتخانه‌های دولتی آن را باید اجرا کنند.

وی در پاسخ به اینکه چه تعداد از مدیران بازنشسته باید از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروند و آیا لیست 22 نفره صحت دارد، گفت: اینقدر مهم است که تعدادشان را بشماریم؟ تعداد را نمی‌دانم هنوز آنها را نشمرده‌ام.

شریعتمداری گفت:‌دستگاههای مختلف باید ابلاغ کند چرا که این افراد بر اساس قانون و مقررات دستگاه‌های مختلفی کار می‌کنند برخی اعضای هیأت علمی هستند و زمان‌های طولانی‌تری دارند، برخی زیر نظر نهادهای حمایتی هستند که 65 سال سن و 35 خدمت را دارند، یا زیر نظر دستگاه‌های معاونت اداری و مالی یا منابع انسانی هستند که هر یک شرایط خاص خود را دارد.

وزیر رفاه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا بازنشستگان مشمول از وزارتخانه‌ها رفته‌اند یا خیر، گفت: بالاخره می‌روند، طبق مهلت قانونی که وجود دارد همه وزارتخانه‌ها مکلف هستند آن را اجرا کنند و باید نسبت به جابه‌جایی محترمینی که سال‌ها در بخش‌های مختلف زحمت کشیده‌اند اقدام کنند ونباید فراموش کنیم که ما مرهون تلاش این افراد هستیم.

وی در پاسخ به اینکه چه تعداد از معاونین اصلی وزارتخانه باید پست‌های خود را ترک کنند، گفت: دو تا سه نفر بیشتر نبوده که خودشان استعفایشان را اعلام کرده‌اند و آنچه اهمیت دارد باید با عزت و احترام با این افراد برخورد شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها