کد خبر: 246729
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۵:۰۶:۰۰
| |

عزم رشید برای انتخاب مهم

گلر ذوبی ها روزهای مهمی را در زندگی ورزشی خود می گذراند. تلاش برای رسیدن به جمع دروازه بان های نهایی تیم ملی و همینطور ادامه حضور و یا عدم حضور در جمع ذوبی ها بیشترین دغدغه این گلر را به خود اختصاص داده است.

عزم رشید برای انتخاب مهم
کد خبر: 246729
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۵:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رشید مظاهری در سه چهار سال اخیر یکی از گلرهای حاضر در اردوهای تیم ملی بود که در نهایت موفق به حضور در بازی های جام جهانی شد. رشید که در لیست تیم ملی برای اردوی فعلی جایی نداشت در تلاش است تا با حداکثر استفاده از بازی های باقیمانده تا نیم فصل و البته تمرینات مداوم خود را باز هم به لیست کی روش برساند تا در نهایت موفق به حضور در بازی های جام ملت های آسیا شود تا پس از جام جهانی، یک تورنمنت مهم دیگر را نیز تجربه کرده باشد.


دومین دغدغه مظاهری این روزها نیز ادامه حضور و یا عدم حضور او در ذوب آهن اصفهان است. او که در پنج فصل اخیر از دروازه ذوبی ها محافظت کرد تنها نیم فصل از قرارداد خود را با این تیم باقیمانده می بیند و به دنبال این است تا بتواند بهترین انتخاب را برای ادامه دوران بازیگری خود کند.


هر چند رشید تاکنون درباره ادامه حضور در ذوب آهن و یا خروج از این تیم، اظهارنظری رسمی نداشت اما در مصاحبه مفصل خود در هفته گذشته تلویحا عنوان کرد شرایط را برای ادامه حضور خود در این تیم مهیا نمی بیند و با توجه به چراغ سبز مدیر این تیم بدش نمی آید که ادامه فوتبال خود را در تیم دیگری بگذراند. در هر صورت انتخاب گلر ملی پوش ذوبی بر ماندن در ذوب آهن و یا رفتن از این تیم، می تواند یک تصمیم مهم در زندگی ورزشی او نام بگیرد که همین روزها عملی خواهد شد.


او اکنون در دور جدید تمرینات ذوبی ها با روحیه تر از همیشه پا به میدان گذاشته است که بازی های باقیمانده تا پایان نیم فصل اول را به خوبی پشت سر بگذارد تا بتواند باز هم وارد لیست نهایی کی روش شود و پس از آن نیز بهترین انتخاب را برای دوران بازی خود داشته باشد و با این حساب باید گفت چه با پیراهن ذوب آهن و چه بدون آن، مظاهری به دنبال انتخاب جایی است که به وسیله آن باز هم به تیم ملی برسد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها