عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمن با وجود سپاه و ارتش اجازه هیچ اشتباهی به خود نخواهد داد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن با وجود ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح اجازه هیچ اشتباهی را به خود نخواهد داد.

دشمن با وجود سپاه و ارتش اجازه هیچ اشتباهی به خود نخواهد داد
کد خبر: 246770
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۱۷:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس ارتش و مردم‌یاری با تاکید بر اینکه دشمن با وجود ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح اجازه هیچ اشتباهی را به خود نخواهد داد اظهار داشت: سند فداکاری نیروهای مسلح از جمله ارتش در زمان جنگ و صلح کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه وضعیت ما همچون حضرت ابراهیم(ع) در درون آتش است، ادامه داد: نمرودیان زمان در اطراف ایران آتش افروخته اند اما به برکت وجود فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح انقلابی، ایران در گلستان آرامش به سر می برد.

محمدحسنی تاکید کرد: در هر زمان و مکانی که مشکلی برای مردم ایجاد شده، ارتش پای کار بوده است و این افتخار را تنها با زبان هنر می‌توان به طور کامل به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه ارتش همواره آماده به خدمت است، تاکید کرد: ارتش در زمان جنگ پیشتازانه سینه خود را برای دفاع از مردم سپر کرد و در زمان صلح هم در کنار مردم ایستاده است و مردم هیچ گاه احساس غربت و تنهایی نمی کنند.

محمدحسنی با اشاره به کارنامه درخشان و خدمات رسانی ارتش در زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: نمایش میزان مردمی نیروهای مسلح، نگرانی و حضور پدرانه مقام معظم رهبری، زحمات اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و در کنار یکدیگر قرار دادن مردم، از جلوه های مثبت زلزله در کنار تلخی های آن بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: فعالیت های رسانه ای به عنوان ذخیره برای آیندگان خواهد بود و اصحاب رسانه به دلیل ضبط و نشر رخدادها، در میان مردم جایگاه ویژهای دارند.

محمد حسنی گفت: زبان در تشکر از نیروهای مسلح به ویژه ارتش قاصر است اما باید این زحمات را بازنشر داد، اگر اصحاب رسانه نبودند، جلوه های زیبای فعالیت نیروهای مسلح در جامعه منعکس نمی‌شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها