کد خبر: 246884
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

افرای بیضایی به دنبال سالنی برای اجرا/ ایرانشهر دعوتی شده است

سهیل ساعی بازیگر و کارگردان جوان تئاتر که سال جاری نمایش «افرا» نوشته بهرام بیضایی را در تماشاخانه سنگلج به صحنه برد، قصد اجرای مجدد این اثر نمایشی را دارد.

افرای بیضایی به دنبال سالنی برای اجرا/ ایرانشهر دعوتی شده است
کد خبر: 246884
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سهیل ساعی بازیگر و کارگردان جوان تئاتر درباره اجرای مجدد نمایش «افرا» نوشته بهرام بیضایی که تیر و مرداد در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته بود درباره احتمال اجرای مجدد این اثر نمایشی گفت: نمایش «افرا» اثری است که خیلی مایل هستم آن را مجدد روی صحنه ببرم ولی برای اجرای این اثر نیاز به سالن های قاب عکسی است که به غیر از تماشاخانه سنگلج فقط سالن اصلی تئاتر شهر و دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر چنین امکانی را دارد.

وی تاکید کرد: برای اجرا به تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کردم ولی پاسخی که به من داده شد این بود که تماشاخانه ایرانشهر در سال 98 به صورت دعوتی جدول اجراهای خود را تنظیم می کند.

ساعی درباره اجرای اثری جدید اظهار کرد: 2 سال است که در حال نگارش نمایشنامه ای هستم که نشأت گرفته از دغدغه ای شخصی است. در حال تکمیل این اثر هستم تا بتوانم آن را تولید و اجرا کنم.

«افرا» پیش از این با حضور بازیگرانی چون نسرین درخشان زاده، وحید نفر، پانته آ مرزبانیان، عرفان ابراهیمی و فرانک کلانتر روی صحنه رفت. ساعی پیش از این نمایش های «تیغ کهنه»، «بازی استریندبرگ» و «آخرین بازی» را به صحنه برده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها