کد خبر: 246934
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۵:۵۱:۰۰
| |

اصغر حاجیلو:

از گروه مرگ زندگی استخراج می کنیم

مدیر تیم فوتبال استقلال می‌گوید پیش‌بینی چنین گروه سختی در آسیا را داشته ولی امیدوار هستند از مرحله گروهی صعود کنند و به قهرمانی برسند.

از گروه مرگ زندگی استخراج می کنیم
کد خبر: 246934
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۱۵:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اصغر حاجیلو پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ما گفت: استقلال تیم بزرگی است؛ در گروه ما نماینده‌های قطر، عربستان سعودی و امارات قرار گرفتند که تیم‌های بسیار گردن‌کلفت آسیا هستند و البته غیر از این هم توقع نداشتیم.

او ادامه داد: متاسفانه در گروه A دو پلی‌آف قرار گرفته، اما در دیگر گروه‌ها پلی‌آف‌ها تقسیم شده است؛ در گروه اول دو بار این کار انجام شده ولی آن چیزی که واقعیت دارد، گروه مرگ برای استقلال است ولی ما باز هم از گروه مرگ، گروه زندگی درست می ‌کنیم؛ به بزرگی اسم باشگاه.

مدیر تیم استقلال با بیان اینکه تصمیم راسخ مجموعه مدیریتی و بچه‌های تیم قهرمانی آسیا است، اظهارکرد: مهم نیست که امروز با تیم‌های بزرگ یا بعد از مرحله گروهی با آنها بازی کنیم؛ ما از ابتدا با آنها رو‌به‌رو می‌شویم و با آن تصمیمی که تمام مجموعه باشگاه استقلال دارد، مطمئن باشید از این گروه سخت، راحت بالا می‌آییم؛ شاید بالا آمدن از این گروه، نصف راهمان را آسان می‌کند و زودتر به هدفمان می‌رساند؛ مطمئن باشید برابر این سه تیم ثروتمند و پُر ستاره موفق می‌شویم.

حاجیلو تصریح کرد: پرسپولیس اگر سه، چهار بازیکن داشت امروز ژاپن به خودش نمی‌بالید که قهرمان شده است؛ ژاپنی که تا قهرمانی رسیده، با نصف تماشاگران استقلال هم در ورزشگاه آزادی بازی کند، می‌بازد و در زمین خودش هم شکست می‌خورد؛ ترسی نداریم چون فکر می‌کردیم این اتفاق بیافتد و سیدبندی AFC هم این موضوع را نشان می‌داد که ناخودآگاه تمامشان در گروهمان آمدند.

او اضافه کرد: ترسی نداریم چون می‌خواهیم قهرمان شویم و مهم نیست در گروه خودمان یا وقتی از گروهمان بالا آمدیم، به این تیم‌ها برخورد کنیم؛ از روز اول تکلیفمان روشن است و تصمیممان را گرفتیم تا ان‌شاالله قهرمان آسیا شویم و این اتفاق با تصمیم کلی مدیران باشگاه، مدیر عامل و مجموعه آقای شفر و همکاران و بازیکنان می‌افتد و باید به این باور برسیم.

مدیر تیم استقلال گفت: رقبای ما از نظر مالی بهترین نفرات را جذب کردند ولی برای ما تفاوتی ندارد؛ ما غیر از برد راه دیگری نداریم؛ مطمئنا آقای شفر و مدیریت باشگاه تصمیماتی برای جذب بازیکن در نیم‌فصل دارند چون ما باید در آسیا نتیجه بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها