کد خبر: 247106
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۲ ۱۵:۲۶:۰۰
| |

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

وضعیت زنان در زندان ورامین را پیگیری خواهم کرد/ در زندان‌ها کمبود فضا داریم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کمبود فضا در زندان‌ها داریم و فضاهای اقامتی زندانیان دچار محدودیت بوده و مشکلات زیادی از نظر رفاهی ایجاد کرده است.

وضعیت زنان در زندان ورامین را پیگیری خواهم کرد/ در زندان‌ها کمبود فضا داریم
کد خبر: 247106
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۲ ۱۵:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| «معصومه ابتکار»، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، درخصوص وضعیت زنان در زندان قرچک ورامین گفت: تعاملات زیادی با سازمان زندان ها در موضوعات مختلف داشته ام. طی بازدیدهایی که از بخش زنان برخی از زندان ها داشته ام در برخی از زندان ها اقدامات زیادی در خصوص آموزش، توان افزایی، مهارت افزایی و اقدامات رفاهی صورت گرفته است.

او ادامه داد: کمبود فضا در زندان ها داریم. فضاهای اقامتی زندانیان دچار محدودیت بوده و مشکلات زیادی از نظر رفاهی ایجاد کرده است.

معاون رئیس جمهور درباره وضعیت زندان قرچک بیان کرد: در زندان ورامین حتما باید بررسی های لازم صورت گیرد. به طور خاص از زندان قرچک ورامین بازدید نداشته ام و از زندان های تبریز، ارومیه، کرمان و مشهد بازدید کرده ام. امیدوارم بتوانیم در ادامه این بازدیدها و گزارش هایی که انجام شده باز هم از زندان های دیگر بازدید کنم.

او درباره اینکه آیا در خصوص "وضعیت زندان زنان در ورامین گزارشی دریافت کرده است" افزود: غیر از این گزارش هایی که رسانه ای شده است گزارش های دیگری نداشته‌ام و حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها