کد خبر: 247142
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۰۸:۲۷:۰۰
| |

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کاشمر:

بیش از 2 هزار دانش‌آموز در مدارس فرسوده تحصیل می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کاشمر از وجود 20 مدرسه فرسوده و تخریبی بالای 40 سال در این شهر خبر داد.

بیش از 2 هزار دانش‌آموز در مدارس فرسوده تحصیل می‌کنند
کد خبر: 247142
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۰۸:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| یعقوب گل‌محمدی با اشاره به تحصیل دانش‌آموزان در مدارس تخریبی و فرسوده، گفت: در این 20 مدرسه فرسوده حدود دو هزار دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند. 13 مدرسه دو نوبته داریم و یکی از معضلات موجود کمبود مدرسه ابتدایی شیفت صبح است.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید 130 نفر متقاضی بازنشستگی بودند که 110 نفر از آموزگاران حوزه ابتدایی را شامل می‌شدند و این چالش بسیار نگران کننده‌ای بود، با مدیریت انجام شده در سال تحصیلی جدید با کمترین چالش در این زمینه مواجه بودیم. با توجه به مصوبات کمیته برنامه‌ریزی تا ابتدای مهرماه، 16 مدرسه به طور کامل تعمیر و زیباسازی شدند، استخر دانش‌آموزی نیز از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

گل‌محمدی افزود: استخر دانش‌آموزی پس از گذشت 8 سال با اختصاص اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون برای مهر سال آینده به بهربرداری می‌رسد.البته از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 4 میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین به امضاء رسیده است ولی در حال حاضر 20 درصد مدارس کاشمر نیازمند تخریب و بازسازی هستند که در این راستا نیازمند کمک و همراهی خیرین هستیم.

وی با بیان این که 180 مدرسه در کاشمر فعال هستند، گفت: تلاش می‌کنیم با کمک خیرین تمامی مدارس تخریبی و فرسوده بازسازی شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها