سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش

برای حمایتهای قضایی از فرهنگیان بخش مستقلی در دفتر حقوقی ایجاد شد

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر از راه‌اندازی بخشی مستقل در دفتر حقوقی آموزش و پرورش برای ایجاد حمایت‌های قضایی از فرهنگیان داد.

برای حمایتهای قضایی از فرهنگیان بخش مستقلی در دفتر حقوقی ایجاد شد
کد خبر: 247229
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۳:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز در مشهد در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد ضرب و شتم سه معلم در استان خراسان رضوی توسط اولیا در مهرماه سال جاری، بیان کرد: موضوع مهمی است که البته فقط در استان خراسان رضوی اتفاق نیفتاده است و در برخی از استان‌های دیگر نیز اتفاق افتاد و قبلاً هم گفته بودم همانطور که حرمت و حق دانش‌آموزان برای ما اهمیت دارد حقوق فرهنگیان نیز باید مورد صیانت قرار گیرد.

وی افزود: در دفتر حقوقی بخش مستقلی را تشکیل داده‌ایم که به صورت متمرکز وارد چنین موضوع‌هایی می شود و حمایت‌های قضایی از فرهنگیان را انجام می‌دهد.

بطحایی تأکید کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک خانواده بزرگ است و هر عضوی از این خانواده مورد تعرض قرار گیرد مثل این است که وزیر آموزش و پرورش مورد هتک حرمت قرار گرفته باشد و بین معلم، وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر فرقی وجود ندارد و ما در این موضوع به صورت متمرکز وارد شدیم و پیگیری می‌کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها