کد خبر: 247703
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۲۱:۵۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۵ آذر ۱۳۹۷؛

نتایج کارگروه مشورتی لایحه CFT/ انتشار جزئیات تازه از انتقال بخش‌هایی از جسد جمال خاشقجی به عربستان/ اظهارات وکیل بابک زنجانی درباره نقش موکلش در فساد نفتی

انتشار جزئیات تازه از انتقال بخش‌هایی از جسد جمال خاشقجی به عربستان، اظهارات وکیل بابک زنجانی درباره پرونده موکلش، پیش‌بینی کاهش 2 درصدی قیمت طلا و نتایج کارگروه مشورتی لایحه CFT را می‌توانید در بسته خبری امروز ببینید.

حجم ویدیو: 24.21M | مدت زمان ویدیو: 00:02:58 دانلود ویدیو
کد خبر: 247703
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۲۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفته کارگروه مشورتی لایحه CFT به نتایج خوبی رسیده‌ است.

به گفته رحیمی ارسال CFT به مجمع یا شورای نگهبان بستگی به نظر مجلس دارد.

***

انتشار جزئیات تازه از انتقال بخش‌هایی از جسد جمال خاشقجی به عربستان

مجتهد فعال توییتری در آخرین افشاگری خود در رابطه با قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی اعلام کرد بن سلمان در اقدامی کینه‌توزانه وانتقام‌جویانه به عاملان ترور دستور داد انگشتانی را که او با آن مقاله و تحلیل می‌نوشته قطع و برایش بیاورند.

****

کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی امروز در اظهاراتی جدید گفته زنجانی حتی یک بشکه نفت هم تحویل نگرفت؛ کوهپایه‌زاده تاکید کرده: اگر موکلم بدهی خود را پرداخت کند، مشمول عفو می‌شود.

***

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با بیان اینکه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بر بازار جهانی طلا تاثیر گذاشته است خبر داده که طلا در روزهای آینده تا 2 درصد کاهش قیمت خواهد داشت.

***

یکسال بعد از زلزله کرمانشاه، شب گذشته سرپل ذهاب دوباره لرزید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها