چند هفته پس از بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران؛

هواپیمایی قطر اعلام کرد پروازهای جدیدی به سوی ایران اضافه می‌کند

تنها چند هفته پس از این که آمریکا تحریم‌های جدید خود بر علیه تهران را اجرایی کرد، هواپیمایی دولتی قطر، قطرایرویز، اعلام کرد از ماه ژانویه پروازهای بیشتری به سوی ایران اضافه خواهد کرد.

هواپیمایی قطر اعلام کرد پروازهای جدیدی به سوی ایران اضافه می‌کند
کد خبر: 247764
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۱۰:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| تنها چند هفته پس از این که آمریکا تحریم‌های جدید خود بر علیه تهران را با هدف ضربه زدن به اقتصاد ایران، اجرایی کرد، هواپیمایی دولتی قطر، قطرایرویز، اعلام کرد از ماه ژانویه پروازهای بیشتری به سوی ایران اضافه خواهد کرد.

ترامپ تهدید کرده است شرکت‌هایی را که با ایران تجارت می‌کنند از ورود به بازار آمریکا منع خواهد کرد.

طبق اعلام این هواپیمایی، از ماه ژانویه، قطرایرویز 2 پرواز هفتگی به خط کنونی دوحه-تهران خود اضافه می‌کند و 3 پرواز هفتگی هم به مسیر شیراز خود خواهد افزود. همچنین از ماه فوریه 2 پرواز هفتگی هم به سوی اصفهان آغاز به کار خواهند کرد.

مدیر اجرایی قطر ایرویز، اکبر الباکر، در بیانیه‌ای گفت: آغاز به کار این پروازهای جدید نشانه جدیدی از پایبندی هواپیمایی قطر به ایران و همچنین توسعه شبکه ما در بازار پر رونق آن است.

شرکت‌های هواپیمایی اروپایی، ایرفرانس و بریتیش‌ایرویز، امسال پروازهای خود به ایران را متوقف کردند. هواپیمایی اتحاد ابوظبی هم پروازها به ایران را تعلیق کرد، درحالی‌که هواپیمایی‌های امارات و فلای‌دوبای برخی از پروازها به ایران را ادغام کردند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها