کد خبر: 248056
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۹ ۱۲:۱۵:۰۰
| |

احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو فراکسیون جوانان مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین

نظر مجلس بر اجرا و دایره شمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان قاطع و کامل است/ احتمال صدور استفساریه کم است

یک عضو فراکسیون جوانان مجلس گفت: اگر در جایی نتوانیم تفاوت برداشت‌ها در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان را به حداقل برسانیم در آن صورت احتمال استفساریه وجود دارد که نظر مجلس بر اجرا و دایره شمول این قانون قاطع و کامل است.

نظر مجلس بر اجرا و دایره شمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان قاطع و کامل است/ احتمال صدور استفساریه کم است
کد خبر: 248056
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۹ ۱۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| احسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان و سرخس و عضو فراکسیون جوانان مجلس در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به نشست سه قوه برای بررسی قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: روز سه شنبه هفته گذشته جلسه خوبی داشتیم و قرار شد تا دوشنبه هفته آینده یک جلسه 4 ساعته داشته باشیم و تفاوت برداشت‌هایی را که در خصوص اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان وجود دارد، به حداقل برسانیم.

او ادامه داد: بازرسی، دیوان محاسبات، دیوان عدالت اداری و مجلس با قوت و قدرت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان را پیش می‌برند و مجلس بر روند اجرای این قانون نظارت جدی خواهد کرد.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه آیا هدف برگزاری این نشست‌ها مستثنی شدن برخی از پست‌ها است، گفت: خیر، آن جلسه چنین اختیاری ندارد و بحثی هم در این خصوص نشده است. تنها بحث مطرح شده هماهنگی برای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به اینکه آیا احتمال اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان وجود دارد، گفت: اگر در جایی نتوانیم تفاوت برداشت‌ها را به حداقل برسانیم در آن صورت احتمال استفساریه وجود دارد که نظر مجلس براجرا و دایره شمول این قانون قاطع و کامل است.

او در خصوص اینکه چه ابهاماتی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت؟، تاکید کرد: هنوز در حال بحث هستیم و در مورد موضوعات مختلف بحث کرده‌ایم. مجلس می‌خواست بداند بازرسی و دیوان محاسبات به صورت جدی ورود پیدا می‌کند یا خیر. البته سازمان بازرسی در این جلسه حضور نداشت اما از دولت دو نماینده یعنی دو معاون رییس جمهور آمده بودند و دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات نیز حضور داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها