کد خبر: 248501
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

حضور حسین ماهینی در تمرین پرسپولیس

تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد.

حضور حسین ماهینی در تمرین پرسپولیس
کد خبر: 248501
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (شنبه) از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

شاگردان برانکو ابتدا حدود 15 دقیقه در سالن وزنه به تمرین پرداختند و بدن‌های خود را گرم کردند و در ادامه به زمین چمن آمدند تا کار با توپ را پیگیری کنند.

بازیکنان ابتدا در نقاطی که برانکو در زمین مشخص کرده بود قرار گرفتند و با ارسال پاس برای یکدیگر و در ادامه ارسال‌های بلند کارهای تاکتیکی مد نظر سرمربی را مرور کردند.

در ادامه بازی درون تیمی در نیمی از زمین فوتبال در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت. در این بازی بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم قرار می‌گیرند در یک تیم بودند و بازیکنان ذخیره هم تیم مقابل را تشکیل می‌دادند. نکته جالب درباره این چیدمان، حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم ذخیره‌ها بود. در مقابل، ابوالفضل درویش‌وند دروازه‌بان تیم بازیکنان اصلی بود. رادوشوویچ امروز همراه سایرین تمرین نکرد.

حسین ماهینی که ربات صلیبی پایش را عمل کرده است، امروز به محل تمرین پرسپولیس آمد و همراه با پزشک این تیم شروع به پیاده روی کرد.

زمانی که دو تیم بازی درون تیمی انجام می‌دادند کری‌خوانی جالبی میان علیرضا بیرانوند و سید جلال حسینی شکل گرفته بود. دروازه‌بان لرستانی پرسپولیس هم گاهی با فریادهایی به زبان انگلیسی سعی داشت تیمش را تهییج کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها