کد خبر: 248589
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۰ آذرماه ۱۳۹۷

استقلالی‌ها 5 ماه است حقوق نگرفته‌اند/ کی‌روش یا اسکولاری؛ چه کسی سرمربی کلمبیا می‌شود؟

مهدی رحمتی بعد از بازی برابر صنعت نفت به خبرنگاران گفت: تنها 20 درصد از قراردادها را گرفته‌ایم و نزدیک به 4-5 ماه است که پرداختی از سوی باشگاه نبوده است.

حجم ویدیو: 6.16M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10 دانلود ویدیو
کد خبر: 248589
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| استقلال روز گذشته در ورزشگاه آزادی توانست صنعت نفت آبادان را با 3 گل شکست دهد تا خوشحالی را به هوادارانش هدیه کند. اما این خوشحالی بعد از مصاحبه مهدی رحمتی با خبرنگاران تبدیل به اضطراب و استرس شد. رحمتی بعد از بازی برابر صنعت نفت به خبرنگاران گفت: تنها 20 درصد از قراردادها را گرفته‌ایم و نزدیک به 4-5 ماه است که پرداختی از سوی باشگاه نبوده است. از آقای فتحی تشکر می‌کنم که به اردوی تیم آمد و حرف‌های بازیکنان را گوش کرد. بازیکنان ما حجب و حیا دارند و به دنبال مصاحبه کردن نیستند. دوست داریم این اتفاقات در تیم خودمان حل شود. از مسئولان و اسپانسر خواهش می‌کنم که به ما توجه کنند. شرایط ما سخت است و نیاز به حمایت داریم. از شخص وزیر ورزش نیز می‌خواهم به اسپانسر فشار بیاورد تا دست تیم را خالی نگذارند. امیدوارم همه‌چیز دست‌به‌دست هم دهد تا دو بازی آخر نیم‌فصل را با برد پشت سر بگذاریم.

این در حالی است که ملکی یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال گفته بود: این تیم مشکل مالی ندارند و وضعیت مالی آن‌ها در تاریخ 70 ساله استقلال بی‌سابقه است!

درنهایت، موضوع مشخص این است که اوضاع استقلال همانند پرسپولیس ازنظر مالی مناسب نیست ولی موضوعی که مشخص نیست این است که مسئولان باشگاه استقلال در مجمع عمومی این باشگاه چه گزارش مالی‌ای به وزیر ورزش و جوانان ارائه داده‌اند که پس‌ازآن ادعا می‌کنند وضعیت مالی استقلال در 70 سال اخیر بی‌سابقه بوده است!

چه کسی سرمربی کلمبیا می‌شود؟ کی روش یا اسکولاری

فدراسیون فوتبال کلمبیا در حالی همچنان به دنبال انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور است که گفته می‌شود مدیران این فدراسیون به دنبال این هستند حداکثر تا ماه ژانویه سرمربی جدید خود را انتخاب کنند. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «ال‌پایس» کارلوس کی‌روش پرتغالی و لوئیز فیلیپه اسکولاری برزیلی اصلی‌ترین گزینه‌های فدراسیون فوتبال کلمبیا برای جانشینی خوسه پکرمن هستند، سرمربی‌ای که پس از جام جهانی 2018 از سمت خود کناره‌گیری کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها