کد خبر: 248610
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۱۰ آذر ۱۳۹۷؛

احتمال خارج شدن استیضاح ظریف از دستور کار مجلس/ اظهارات یک نماینده اصولگرای مجلس درباره آدرس پولشویی در کشور/ درخواست برای رفع حصر با توجه به تنگناهای امروز کشور

احتمال خارج شدن استیضاح ظریف از دستور کار مجلس، اظهارات یک نماینده اصولگرای مجلس درباره آدرس پولشویی در کشور، درخواست برای رفع حصر با توجه به تنگناهای امروز و تلاش دولت برای جلوگیری از بلوکه شدن اموال ایران مهمترین خبرهای امروز در این بسته خبری است.

حجم ویدیو: 5.43M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01 دانلود ویدیو
کد خبر: 248610
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۰ ۲۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالله ناصری عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با اشاره به حملات به ظریف و مطرح شدن استیضاحش در مجلس گفت: استیضاح فرصت خوبی برای مطرح شدن مسائلی مانند پولشویی است . البته ناصری معتقد است استیضاح ظریف احتمالا با مدیریت لاریجانی از دستور خارج می‌شود

***

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده اصولگرای مجلس گفت: آقای ظریف صحبت نادرستی نکرد که حالا از او آدرس خواسته‌اند . من می‌توانم آدرس همه پولشویی‌ها را به نمایندگان بدهم؛ اسامی همه قاچاقچیانی که میلیاردها پول کثیف در این کشور مبادله می‌کنند. کسی وجود دارد که بگوید این پول‌ها کثیف نیست؟

***

اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی امروز در نشست خبری گفت: در شرایط کنونی که کشور در تنگنا قرار دارد، رفع حصر گشایشی در جهت انسجام بخشیدن است .

***

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند با هماهنگی سازمان‌های حقوقی‌اش مانع بلوکه شدن اموال ایران شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها