سرپرست استانداری البرز تاکید کرد:

ضرورت استفاده از نیروی بومی درطرح‌های اشتغالزایی

سرپرست استانداری البرز با بیان اینکه این استان پویا، سراسر تلاش و کوشش برای پیشبرد اهداف و سیاست های نظام و دولت است، گفت: سرمایه انسانی بسیار خوبی در البرز وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها بهره کافی برد.

ضرورت استفاده از نیروی بومی درطرح‌های اشتغالزایی
کد خبر: 248901
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۰:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| عزیزالله شهبازی سرپرست استانداری البرز در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی استان با اشاره به مشارکت بالای مردم البرز در انتخابات گذشته و درصد قابل توجه رای به دولت تدبیر و امید، افزود: دولت با حمایت مردم در این برهه حساس، تدابیر و برنامه های ویژه ای برای برون رفت از مشکلات موجود دارد.

وی ادامه داد: دولت با اهتمام ویژه در راستای تحقق سیاست‌های نظام و اهداف و برنامه‌های مدون داخلی و خارجی گام بر می دارد.

شهبازی به اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: این دولت علیرغم تلاش‌های صورت گرفته بسیار مظلوم واقع شده است.

وی افزود: البرز ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید از ظرفیت‌های مردم در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بهره برد.

سرپرست استانداری البرز با اشاره به ضرورت توسعه هدفمند راه ها در البرز، اضافه کرد: این استان محل گذر 12 استان کشور است و بار ترافیک حاصل از آن آرامش مردم البرز را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: توسعه راه های استان باید برای رفاه مردم و تسهیل در ترددها باید با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و این امر با همراهی تمامی بخش ها و وصول به موقع اعتبارات محقق می شود.

شهبازی افزود: طراحی های خوبی در حوزه راه های استان صورت گرفته ولی با تخصیص به موقع اعتبارات و نگاه ملی به سرانجام مطلوب می رسد.

وی خاطرنشان کرد: البرز با جمعیت بزرگ مهاجران مواجه است که در کمال صفا و صمیمت در کنار یکدیگر زندگی می کنند از این رو باید چنین فرصت هایی در جهت رشد و توسعه استان استفاده شود.

سرپرست استانداری البرز با بیان اینکه اکنون آرامش و وحدت در استان حاکم است، گفت: سرمایه انسانی بسیار خوبی در البرز وجود دارد که باید از این ظرفیت ها بهره کافی برد.

وی افزود: البرز منشا اقدامات بسیار خوبی برای کشور است از این رو نیاز است که نگاه و توجه ملی به این استان معطوف شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بردباری و پویایی در مجموعه البرز مثال زدنی است، عنوان کرد: فرصت پرداختن به بداخلاقی ها را نداریم و این استان پویا، سراسر تلاش و کوشش برای پیشبرد اهداف و سیاست های نظام و دولت است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها