کد خبر: 248938
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۱:۵۸:۰۰
| |

 حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

مردم تحمل ندارند هر روز اخبار فساد مالی را بشنوند

حسین ذوالفقاری،‌ معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مردم تحمل ندارند هر روز اخبار فساد مالی برخی را از رسانه‌ها بشنوند.

مردم تحمل ندارند هر روز اخبار فساد مالی را بشنوند
کد خبر: 248938
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ ۱۱:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین ذوالفقاری،‌ معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به انتظارات مردم از مدیران، بیان کرد: چهل دهه از انقلاب می‌گذرد و اذعان می‌کنیم که مهم‌ترین عامل ثبات، امنیت و تلاش در کشور، مردم هستند و اگر به قبل از انقلاب بازگردیم، عوامل متعددی باعث قوام کشور شده است که پشتیبانی مردم و اعتقاد آن‌ها به مسیر انقلاب اسلامی، ازمهم‌ترین عوامل هستند.

وی ادامه داد: امروز، بحث، فقط تحریم اقتصادی نیست، دشمن تمام توانش را برای تحریم فرهنگ، ایمان و سیاست ما بسیج کرده است تا بتواند مقاومت مردمی را از پا دربیاورد.

وی تصریح کرد: اگر امروز دچار غفلت راهبردی شویم، همین مردمی که پایه امنیت، ثبات و آسایش کشور هستند، تبدیل به عنصر تهدید امنیت کشور می‌شوند که همین غفلت متوجه رژیم عراق، در زمان جنگ بود.

ذوالفقاری گفت: مردم نیازمند این هستند که ببینند ما با تمام وجود در خدمت آن‌ها هستیم، مردم از همه مسئولان، پیشرفت، اقتدار، ساماندهی امور کشور و کارآمدی را می‌خواهند، بخشی از سرمایه اجتماعیمان را به خاطر عدم تصمیم گیری از دست می‌دهیم.

وی ادامه داد: پایبندی مسئولان به ارزش‌های اصیل ملی و اسلامی از دیگر انتطارات مردم از مسئولان است و مردم لذت می‌برند از اینکه ببینند مسئولانشان دلسوز و پاکدست هستند، باید به ارزش‌های واقعی‌مان برگردیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: مدیرانی موفق هستند که توانمند باشند، متاسفانه در برخی موارد، مدیر با عوض شدن، فقط به مرید تبدیل می‌شود.

وی متذکر شد: مثلا استاندار، مسئول اداره و برگزاری 33 شورا است، بروکراسی، یکی از گرفتاری‌های جدی ماست، بیشترین وقت مسئولان صرف برگزاری جلسات می‌شود و این در حالی است که در اکثر کشورها، فقط ماهی یک جلسه برگزار می‌شود.

ذالفقاری تصریح کرد: ستون کشور، ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب هستند و برای مدیریت درست، باید به رهنمودهای ایشان توجه کنیم.

وی خطاب به رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مطالبه شما را قبول داریم و اگر بخواهیم به صورت حقوقی هم حساب کنیم، وزیر کشور باید در مراسم‌های تودیع و معارفه، حضور پیدا کند، اما ایشان معتقد بودند که چون در هیچ استانی به این منظور حضور پیدا نکرده‌اند، در این استان هم حضور پیدا نکنند، بهتر است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ادامه افزود: طبق روال معمول جلسات تودیع و معارفه، از زحمات استاندار قبلی قدردانی می‌کنیم و این تقدیر، باعث پویایی می‌شود، فرصت زیادی نداریم و دنیا و آخرت ما در این ثانیه‌های سپری ‌شده، تعیین می‌شود و باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها