کد خبر: 249175
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۳:۱۹:۰۰
| |

قاسم میرزایی‌نکو، عضو فراکسیون امید در مجلس:

چاره رفع مشکلات کشور استیضاح نیست/ بهارستان را همه سرما زده است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با تاکید بر اینکه چاره رفع مشکلات استیضاح نیست، گفت: وزیر کشور باید از زمین‌خواری خاص و عام، دولتی و غیردولتی جلوگیری کند.

چاره رفع مشکلات کشور استیضاح نیست/ بهارستان را همه سرما زده است
کد خبر: 249175
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۳:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو در نشست علنی امروز (سه شنبه، 13 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: بهارستان را همه سرما زده است، انگار تمام مشکلات با حرف زدن تمام می شود و چاره‌اش استیضاح است، شاید سرمای زمستان ترامپی با نشستن دوباره خانواده نظام و گرمای کرسی رفاقت و صداقت از بین رود. فاصله‌ها را جدی بگیرید، نزدیکترین راه خرد جمعی در این سرزمین است که در روزهای دور برادرانمان بودند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم انتخاب کردند و شاید ببخشند اما حافظه تاریخ فراموش نخواهد کرد چرا که طوفان اگر بیاید گریزی نیست. بی‌حاشیه عزیزان جان مشکلات کشور با استیضاح دکتر ظریف تمام نمی‌شود یا فقط شوی تبلیغات دلواپسان نظام تصمیم دارند که بالاخره کار جناحی کنند.

وی در ادامه در تذکری به دولت گفت: برای توجه جدی به طرح رتبه‌بندی معلمان آموزش و پرورش باید اقدامی اساسی انجام داد، همچنین وزیر راه و شهرسازی در مورد سه‌راهی مهرآباد که بارها اعتبارات آن تخصیص پیدا کرده و جاده عبوری آن چاره‌ای بیندیشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: متأسفانه جاده کمربندی رودهن و عدم اجرای کامل آن وضعیت دشواری را برای مردم منطقه به وجود آورده است. وزیر جهاد کشاورزی نیز باید خسارت کشاورزان را پرداخت و از زمین‌خواری خاص و عام، دولتی و غیردولتی به صورت جدی جلوگیری کند چرا که شب عید نزدیک است و مردم چشم به راه هستند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها