کد خبر: 249224
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۶:۰۸:۰۰
| |

مسلمان به نیمکت پرسپولیس برگشت

در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن از سید جلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس تقدیر شد.

مسلمان به نیمکت پرسپولیس برگشت
کد خبر: 249224
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۱۶:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن در جریان بازی معوقه هفته یازدهم لیگ‌برتر به مصاف هم رفتند و نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود قرمز‌های پایتخت به اتمام رسید.

قبل از شروع بازی و به محض ورود بازیکنان برای آغاز مسابقه، هواداران پرسپولیسی موزاییک آماده شده را برای سید جلال حسینی به نمایش در آوردند.

در ادامه از سید جلال حسینی به پاس سال‌ها خدمت در تیم ملی ایران تقدیر به عمل آمد.

همینطور کاپیتان پرسپولیس بعد از این تقدیر به نیمکت ذوب‌آهن رفت و با علیرضا منصوریان و کادر ذوب آهن خوش و بش کرد.

محسن مسلمان کاپیتان ذوب‌آهن و بازیکن سابق پرسپولیس قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم سابقش رفت و با عوامل و کادر فنی پرسپولیس دیدار کرد.

سید جلال حسینی در جریان بازی با نمایش موزاییک آماده شده وی، به صورت ایسلندی توسط هواداران تشویق شد.

در جریان بازی علیرضا منصوریان بازی را به طور ایستاده و با هیجان خاصی بازیکنانش را هدایت می‌کرد، درحالی که برانکو ایوانکوویچ اغلب از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد.

بعد از دریافت گل اول ذوب‌آهن، شور و هیجان خاصی در ورزشگاه ایجاد شد و موزاییک‌های آماده شده برای سید جلال حسینی به این طرف و آن طرف پرت شد. همچنین مجادله لفظی کوتاهی بین هوداران پرسپولیسی و اندک هواداران ذوب‌آهن ایجاد شد.

سر توپی که بیراوند در دقیقه 22 روی بازیکن ذوب‌آهن انجام داد، به عکس العمل هیجانی هوادران منجر شد و در ادامه هوداران پرسپولیسی، بیرانوند را تشویق کردند.

در روند بازی بازیکنان و سرمربی پرسپولیس به دفعات مختلف تشویق شدند. همچنین از روح پیشکسوتان فقید پرسپولیس توسط هواداران پرسپولیسی یاد شد.

برانکو در بعضی از صحنه‌های بازی اعتراض شدیدی به داور داشت و این مساله موجب عکس العمل منفی هواداران پرسولیسی نسبت داور شد.

در اواخر بازی، تماشاگری که شباهت خاصی به علی کریمی داشت، خود را در معرض دید قرار داد و موجب تشویق علی کریمی در استادیوم شد.

در پایان نیمه اول، بازیکنان پرسپولیس مثل بیرانوند و کادرفنی این تیم با رفتن به سمت داور مسابقه، نسبت به عملکرد او انتقاداتی را بیان کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها