کد خبر: 249244
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۰۹:۵۲:۰۰
| |

طرح استیضاح ظریف از نصاب می‌افتد؟

عده‌ای از نمایندگان به دنبال اعمال ماده 234 و ارجاع پرونده ظریف به قوه قضاییه هستند و در این باره روز سه‌شنبه با ظریف هم جلسه‌ای برگزار کرده‌اند.

حجم ویدیو: 6.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39 دانلود ویدیو
کد خبر: 249244
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۰۹:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| واکنش‌ها به اظهارات محمدجوادظریف درباره میزان پولشویی در کشور ادامه دارد و ماجرای استیضاح او وارد فاز جدیدی شده است. درحالی بعضی نمایندگان مجلس طرح استیضاح ظریف را به جریان انداخته و هنوز در این باره در کمیسیون امنیت ملی مجلس تصمیم‌گیری نشده که امروز خبر رسید تعداد امضاهای این استیضاح کاهش یافته است. محمدجواد ابطحی عضو فراکسیون ولایی مجلس این خبر را داده و گفته که مجتبی ذوالنوری عضو فراکسیون ولایی مجلس تعدادی از این امضاها را پس گرفته است.


اما آنطور که به «اعتمادآنلاین» خبر رسیده، عده‌ای از نمایندگان به دنبال اعمال ماده 234 و ارجاع پرونده ظریف به قوه قضاییه هستند و در این باره روز سه‌شنبه با ظریف هم جلسه‌ای برگزار کرده‌اند.


انتقادها به ماجرای استیضاح ظریف درحالی ادامه دارد که محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» به جریان افتادن این استیضاح را نشان دهنده این دانسته که عده‌ای هنوز کینه انتخابات را در دل دارند و از سال 96 تا به حال لباس انتخابات را از تنشان بیرون نیاورده‌اند .


هرچند برای بررسی استیضاح ظریف فرصتی دو هفته ای داده شد اما آنطور که حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به «اعتمادآنلاین» گفته احتمال منتفی شدن استیضاح ظریف وجود دارد و احتمالا این طرح در این فرصت از حد نصاب می‌افتد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها