سومین دوره مسابقات پله نوردی در برج میلاد برگزار می‌شود

سومین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی برج میلاد با حضور ورزشکارانی از 10 کشور دنیا، 16 آذرماه در دو بخش بانوان و آقایان، در یادمان ملی برگزار می شود.

سومین دوره مسابقات پله نوردی در برج میلاد برگزار می‌شود
کد خبر: 249463
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بنا براعلام روابط عمومی برج میلاد، سومین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی برج میلاد با حضور ورزشکارانی از 10 کشور دنیا، 16 آذرماه در دو بخش بانوان و آقایان، در یادمان ملی برگزار می شود.

این دوره از مسابقات با حضور ورزشکارانی از کشورهای انگلیس، سوییس، فرانسه، بلغارستان،سوریه، اروگوئه،افغانستان،اندونزی، آلمان و ایران برگزار می شود.

در سومین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی برج میلاد 36 نفر شرکت کرده اند که 6 شرکت کننده در بخش بانوان و 30 شرکت کننده در بخش آقایان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نمایندگان ایران، برگزیدگان پنجمین دوره پله نوردی برج میلاد هستند که همزمان با ولادت خاتم انبیاء در یادمان ملی رقابت کرده و معرفی شدند. ایران سه نماینده در بخش بانوان و سه نماینده در بخش آقایان در این دوره از مسابقات دارد.

سومین دوره مسابقات بین المللی پله نوردی برج میلاد جمعه 16 آذرماه از ساعت 11 در برج میلاد برگزار می شود و برگزیدگان آن نیز ساعت 13 در گالری غربی برج میلاد معرفی می شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها