علی ربیعی با توسعه ایرانی می‌آید

وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی با روزنامه «توسعه ایرانی» به عرصه رسانه باز می‌گردد.

علی ربیعی با توسعه ایرانی می‌آید
کد خبر: 249466
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۶:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ربیعی استاد دانشگاه و نظریه‌پرداز اصلاح طلب پیش از این و در سال‌های 1375 تا 1379 صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه «کار و کارگر» بود. نگارش سرمقاله‌‌ و انجام گفت‌وگو با رسانه‌های متعدد، وی را به عنوان یک فعال رسانه‌ای به جامعه ایران معرفی کرده‌است. دریافت قلم بلورین برای بهترین سرمقاله سال 77 از جمله افتخارات وی در این حوزه است.

به گزارش «اعتمادآنلاین» ، ربیعی عضو موسس و رییس اولین مجمع عمومی انجمن صنفی روزنامه‌‌‌‌نگاران ایران شناخته می‌‌‌شود و در دوران وزارت خود نیز بعد از تجربه تعطیلی انجمن صنفی روزنامه‌‌‌نگاران ایران و محدودیت هایی که برای آغاز کار مجدد آن ایجاد شد، تلاش کرد انجمن‌‌‌های صنفی استان‌‌ها را راه‌‌‌اندازی کند که از جمله آنها، تاسیس انجمن صنفی روزنامه‌‌‌نگاران تهران بود.

این استاد تمام جامعه شناسی ارتباطات قرار است در دور جدید انتشار روزنامه توسعه ایرانی، ریاست شورای سیاستگذاری را عهده دار شده و با جمعی از اساتید دانشگاه و روزنامه نگاران شناخته شده، نشریه ای تحلیلی را به فضای رسانه ای کشور ارائه کند. نیمه دی ماه، زمان احتمالی آغاز دور جدید فعالیت این روزنامه اعلام شده است که مدیر مسئول آن، مسعود حیدری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها