انتظار رییس دپارتمان داوری از برانکو و منصوریان

رئیس دپارتمان درباره عملکرد داور دیدار پرسپولیس و ذوب آهن توضیحاتی را ارائه کرد.

انتظار رییس دپارتمان داوری از برانکو و منصوریان
کد خبر: 249539
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۱۱:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| داود رفعتی درباره اعتراض دو باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن به قضاوت سیدمهدی سیدعلی گفت: با توجه به اینکه اعتراضاتی هر دو تیم بویژه تیم پرسپولیس درباره عملکرد تیم داوری در این دیدار داشت باید بگویم این هجمه ها نسبت به داوران منصفانه نیست.

وی در ادامه بیان کرد: هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید ما در طول مسابقات از داوری فقط ضرر کرده‌ایم. ما از کادر فنی تیم‌ها انتظار زیادی داریم. هر داوری ممکن است اشتباه بکند در همین راستا یک تیم امکان دارد یک تیم از اشتباه داوری ضرر ببیند یا سود ببرد.

رئیس دپارتمان داوران گفت: تیم داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن روز گذشته عملکرد قابل قبولی داشت و با توجه به گزارش ناظر داوری هیچ اشتباه تاثیرگذاری در بازی وجود نداشت.

رفعتی درپایان درباره برگزاری دوره یک روزه داوران الیت فوتبال گفت: بنظرم این کلاس برای داوران بسیار مناسب بود. به هر حال صحنه‌هایی که در طول نیم فصل اول بحث برانگیز بوده مورد بررسی نقدر و بررسی شرکت کنندگان قرار گرفت. همچنین تا پایان سال دو بار دیگر این کلاس را برگزار خواهیم کرد.

سعی داریم اشتباهات داوری را در نیم فصل دوم به حداقل برسانیم. از نکات قابل توجه این دوره، غیر از موارد دانش افزایی داوری، مباحث دیگری از قبیل بدنسازی، روانشناسی و تغذیه نیز در این دوره توسط مدرسان برای شرکت کنندگان تدریس شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها