کد خبر: 249545
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۱۱:۲۵:۰۰
| |

وزیر صنعت:

هپکو به تولید نشسته است/ حفظ وضع موجود و ارتقا، برنامه دولت برای هپکو

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با برنامه ای که دولت برای هپکو دارد نه تنها وضع موجود در این شرکت حفظ می‌شود بلکه قابل ارتقاء نیز خواهد بود.

هپکو به تولید نشسته است/ حفظ وضع موجود و ارتقا، برنامه دولت برای هپکو
کد خبر: 249545
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۱۱:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا رحمانی در جریان بازدید از شرکت هپکو در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه شاهد به تولید نشستن هپکو هستیم و فعالیت و کار و تلاش در این مجموعه در جریان است. این واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشته و کارگران و مدیران آن با انگیزه در حال کار هستند.

وی با بیان این‌که استان مرکزی یکی از قطب‌های صنعتی کشور است گفت: حتما برنامه‌های مختلفی برای فعالسازی ظرفیت تولید استان و کشور در دستور کار است.

وزیر صنعت با بیان این‌که برنامه دولت و وزارت صنعت حفظ و تامین خطوط تولیدی است، گفت: فعال شدن همه واحدهای تولیدی کشور در اولویت است و همه استانداران و دولت پیگیر این مهم هستند.

رحمانی حفظ خطوط تولیدی را به معنی حفظ اشتغال دانست و اظهار کرد: امروز یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خاصه پروژه‌های دارای بیش از 60 درصد پیشرفت است و نوسازی صنایع در اولویت قرار دارد.

ظرفیت‌های مالی و حمایت مالی خوبی در این راستا در نظر گرفته شده است و هرگونه حمایت را اعمال خواهیم کرد.

وی افزود: براساس برنامه، فعالسازی معادن کوچک کشور در دستور کار است و می‌توان تامین ماشین‌آلات مورد نیاز در این زمینه را از طریق هپکو انجام داد. بخشی از تولیدات و سفارشات شرکت هپکو نیز مربوط به شرکت راهداری کشور است. با برنامه‌ای که دولت برای هپکو دارد نه تنها وضع موجود حفظ می‌شود بلکه قابل ارتقاء نیز خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها