کد خبر: 249598
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

طراحان استیضاح غلامی، همان استیضاح‌ کنندگان ظریف هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طراحان استیضاح وزیر علوم این استیضاح را حرفه ای و علمی می دانند ولی انگیزه های آنها سیاسی است و همان استیضاح‌ کنندگان وزیر امور خارجه هستند.

طراحان استیضاح غلامی، همان استیضاح‌ کنندگان ظریف هستند
کد خبر: 249598
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| داود محمدی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عملکرد منصور غلامی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عملکرد وزیر علوم با توجه به فرصتی که در اختیار داشته و برنامه ریزی هایی که در این وزارتخانه انجام داده قابل دفاع است. لذا با توجه به شرایط و بحران ها و مشکلاتی که در دوره های قبل در وزارت علوم وجود داشت، دکتر غلامی در وزارت علوم ثبات ایجاد کرده است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: بحران های مالی، اقتصادی، تحریم‌ها و دیگر مشکلات به دانشگاه‌ها سرایت کرده و مسائلی چون خوابگاه ها و تغذیه دانشجویان، تحت الشعاع مسائل مالی و اقتصادی قرار گرفته است. بنابراین با توجه به شرایط موجود کشور باید عملکرد وزیر علوم را به طور نسبی مورد ارزیابی قرار داد و معتقدم کارنامه دکتر غلامی قابل دفاع است.


وی همچنین اظهار داشت: روال کار استیضاح کنندگان در اکثر موارد بر پایه انگیزه‌های سیاسی بوده است و مشاهده می کنیم طراحان استیضاح آقای غلامی، همان استیضاح‌ کنندگان آقای ظریف هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها