سرپرست استانداری البرز:

حقوق کارکنان بیمارستان امام خمینی زودتر پرداخت شود

سرپرست استانداری البرز گفت: در خصوص حقوق کارکنان نیز تصمیم لازم گرفته می‌شود تا در اسرع وقت بخشی از این مطالبات پرداخت شود. البته تعیین شرایط دوره انتقال به معنی عدم مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیست.

حقوق کارکنان بیمارستان امام خمینی زودتر پرداخت شود
کد خبر: 249634
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۵ ۱۹:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| عزیزاله شهبازی در سومین نشست رسیدگی به مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) اعلام کرد: مصوبات و تصمیماتی که در این نشست مورد تایید مجموعه مسئولان ذیربط قرار می‌گیرد، در چهارچوب قوانین و مقررات و به منظور تسریع در رفع موانع است. تعیین تکلیف بیمارستان باید در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

سرپرست استانداری البرز گفت: تجهیزات و امکانات بیمارستان امام خمینی (ره) یک ظرفیت بزرگ برای استان متراکم و پرجمعیت البرز محسوب می‌شود از این رو باید با تعامل و همراهی مجموعه استان نسبت به حل مشکل اقدام کرد. در دولت تدبیر و امید اقدامات بزرگی در حوزه درمانی البرز صورت گرفته افزود: طی این مدت سرانه تخت بیمارستانی از 1.2 تخت برای هر هزار نفر به چهار تخت برای هر هزار نفر ارتقا یافته است.

شهبازی اضافه کرد: در خصوص حقوق کارکنان نیز تصمیم لازم گرفته می‌شود تا در اسرع وقت بخشی از این مطالبات پرداخت شود. البته تعیین شرایط دوره انتقال به معنی عدم مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیست و مجموعه استان کمک کار هستند تا در ابتدا مطالبات مالی بیمارستان، سپس تعیین تکلیف و سودآوری آن انجام پذیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها