کد خبر: 249662
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۰۹:۳۷:۰۰
| |

حسن نوروزی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

ایجاد ناامیدی در کشور حرام و ممنوع است

حسن نوروزی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان این‌که «از واجبات امروز کشور ما ایجاد امید است»، گفت: ایجاد یاس و ناامیدی حرام و ممنوع است.

ایجاد ناامیدی در کشور حرام و ممنوع است
کد خبر: 249662
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۶ ۰۹:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن نوروزی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت اهتمام به ایجاد امید در جامعه بیان کرد: باید واقعیت‌ها و کارکردهای انقلاب را در حوزه های گوناگون برای مردم تبیین کنیم، به این معنا که مشخص شود، انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی برای کشور داشته است، وظیفه شرعی، ملی، وجدانی و حتی عقلی مسئولین در قوای سه گانه و حاکمیت این است که باید خدمات انقلاب را برای مردم تبیین کنند تا برای مردم یک امیدی ایجاد شود.

وی افزود: دائما دمیدن در طبل ناامیدی و بیان این که همه چیز از بین رفته است و نابود شده است مشکلی حل نمی‌کند، به عقیده من درهم کوبیدن اساس نظام و انقلاب و ایجاد یاس و ناامیدی حرام و ممنوع است، هر مسئولی باید به این مهم توجه کند، در هر نظام و کشوری ضعف و مشکل وجود دارد و وجود مشکل امری بدیهی است، نباید موجب ناامیدی در کشور شویم.

وی تصریح کرد: بنابراین از واجبات امروز کشور ما این است که هم حقایق را بیان کنیم و از سویی دیگر امید را در جامعه گسترش دهیم و یاس و ناامیدی را در جامعه کاهش دهیم تا انقلاب به اهداف خود دست پیدا کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها