محمدرضا عارف،‌ رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات کشور در گرو حاکمیت عقلانیت و پرهیز از غوغاسالاری است/ اعتقادی به حرکت‌های نمایشی و پوپولیستی ندارم

محمدرضا عارف،‌ رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم سازان باید در مدیریت و رفع مشکلات به مردم و نخبگان دلسوز اعتماد کنند، گفت: حل مشکلات کشور در گرو همدلی مردم و مسئولان و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، حاکمیت عقلانیت و پرهیز از غوغاسالاری و حرکت‌های نمایشی است.

حل مشکلات کشور در گرو حاکمیت عقلانیت و پرهیز از غوغاسالاری است/ اعتقادی به حرکت‌های نمایشی و پوپولیستی ندارم
کد خبر: 249844
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۷ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا عارف،‌ رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان مردم نهاد شمیم (مجمع یزدی تباران) با تقدیر از اقدامات انجام شده در این نهاد مردمی بیان کرد: به باور من تنها راه برون رفت از مسایل و معضلات کشور و استان یزد حضور جدی و موثر مردم و تشکلهای مردمی است.

وی افزود: حل مشکلات کشور در گرو همدلی مردم و مسئولان و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، عقلانیت و پرهیز از غوغا سالاری و حرکتهای نمایشی است و علی‌رغم فشارهای زیاد با توجه به اشراف بر عمق و ریشه گرفتاری‌ها سعی در ادامه همین رویه و پرهیز از روش‌های پوپولیستی و عوام فریبانه و ایجاد اعتماد و همگرایی در سطح نخبگان و دلسوزان از میان همه سلایق موجود و علاقه‌مند کشور و نظام هستم .

رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: تصمیم سازان باید در مدیریت و رفع مشکلات به مردم و نخبگان دلسوز اعتماد کنند و در تصمیمات به نظرات صاحب‌نظران مستقل و دلسوز رجوع کنند.

عارف در خصوص سازمان مردم نهاد شمیم نیز گفت: فعالیت‌های این موسسه مردم نهاد را رصد می‌کنم و در برخی جلسات در فرصت‌های موجود شرکت کرده‌ام، خدا را شکر در مدت کمی که از تاسیس این تشکل مردمی می‌گذرد شاهد تلاش‌های ارزشمند و هدفمند و تشکیلاتی آن هستم که لازم است برای بهره‌مندی موثرتر نمایندگان مرتبط شمیم در شوراهای کلان تصمیم‌سازی استان نمایندگان حضور داشته باشند . ‌

وی با بیان اینکه یزد از مشکلاتی فراوانی از جمله بحران آب رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: مشکل آب استان یزد تنها با تدبیر و همت و تلاش همه یزدی‌ها بخصوص نخبگان و خبرگان یزدی، تفاهم و تعامل با نهادهای ذی ربط و استان های همجوار می‌تواند حل شود.

رییس بنیاد امید ایرانیان ضمن اعلام آمادگی همکاری این بنیاد با مجمع یزدی تباران(شمیم)، افزود: علاقه مندم در جلسات ماهانه این موسسه حاضر شده و از نقطه نظرات مشورتی فرزندان نخبه و دلسوز بهره‌مند گردم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها