کد خبر: 250029
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۰۹:۴۸:۰۰
| |

تلاش گسترده نتانیاهو برای برقراری روابط دیپلماتیک رسمی با ریاض

رسانه های رژیم صهیونیستی از تلاش گسترده نخست وزیر این رژیم برای برقراری روابط دیپلماتیک رسمی با عربستان پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی آینده در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

تلاش گسترده نتانیاهو برای برقراری روابط دیپلماتیک رسمی با ریاض
کد خبر: 250029
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۰۹:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در گزارشی فاش ساخت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این کشور به شدت در تلاش است تا پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی آینده در سرزمین های اشغالی، با عربستان سعودی روابط دیپلماتیک رسمی برقرار کند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارش خود در این باره آورده است: نتانیاهو به دنبال یک موفقیت بی سابقه است که تبدیل روابط پنهانی میان اسرائیل و عربستان به روابط علنی و رسمی پیش از برگزاری انتخابات می باشد.

در این گزارش ضمن اشاره به این که دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار نظر در رابطه با این اطلاعات را رد کرده، آمده است: «یوسی کوهن»، رئیس سازمان اطلاعات و وظایف ویژه (موساد) به نتانیاهو کمک و از تلاش های وی پشتیبانی می کند و آمریکایی ها نیز در این پروژه شریک هستند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در این اواخر برای عادی سازی روابط خود با شماری از کشورهای عربی و اسلامی به شدت در تلاش است و نتانیاهو نیز که مدتی پیش در سفر به عمان با «قابوس بن سعید»، سلطان این کشور دیدار کرده بود، خاطر نشان ساخته که به زودی از یک کشور دیگر جهان عرب بازدید خواهد کرد و هر چند نام این کشور را اعلام نکرد با این حال گزارش رسانه های این رژیم حاکی از آن است که وی برای برقراری روابط دیپلماتیک با بحرین و سفر رسمی به شهر منامه، پایتخت این کشور تلاش می کند.

منبع: آی24نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها