کد خبر: 250117
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۳:۲۷:۰۰
| |

سردار غلامعلی حیدری، معاون بسیج امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور:

پدافند غیرعامل مصون‌سازی کشور در برابر دشمنان است

سردار غلامعلی حیدری، معاون بسیج امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان این‌که دشمن برای مقابله با حرکت بزرگ اربعین حسینی، داعش را به راه انداخت، گفت: پدافند غیرعامل مصون‌سازی کشور در برابر دشمنان است.

پدافند غیرعامل مصون‌سازی کشور در برابر دشمنان است
کد خبر: 250117
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۳:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار غلامعلی حیدری، معاون ‌سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اربعین حسینی استان یزد با بیان این‌که کنگره اربعین کار بزرگ و شایسته‌ای بود، بیان کرد: این کنگره به شکلی برگزار شد که دشمنان اسلام و انقلاب حتی به آن اشاره هم نکردند که یک مسئله طبیعی است .

وی با اشاره به این‌که راهپیمایی اربعین حسینی یک رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل است، افزود: هدف پدافند غیرعامل مصون سازی کشور و بزرگترین ظرفیت برای مصون سازی کشور راهپیمایی اربعین حسینی است که یک مانور بسیار خوب در این راستا محسوب می‌شود .

معاون بسیج امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مانور در جهت آمادگی نیروها است و به دشمن اعلام شود که اگر قصد و غرضی دارید ما با این آمادگی در مقابل شما خواهیم ایستاد .

حیدری با اشاره به این‌که حرکت حماسی اربعین حسینی تاب‌آوری ما را ارتقا می‌دهد تصریح کرد: دشمنان برداشت مادی دارند و نمی‌دانند که زوار با چه عشقی قدم در راه پیاده روی اربعین می‌گذارند .

این مسئول ادامه داد: موکب داران در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی آنچنان با عشق فعالیت می‌کنند که دشمن حتی تصوری هم از چنین همدلی و همراهی ندارد.

وی با بیان این‌که دشمن برای مقابله با حرکت بزرگ اربعین حسینی، داعش را به راه انداخت خاطرنشان کرد: رزمندگان با همان عشقی که در مسیر پیاده روی شرکت می‌کردند، به مقابله دشمنان پرداختند و آنها را به مانند گذشته با شکست روبه رو ساختند .

حیدری گفت: این یاری رزمندگان و شکست دشمن سبب شد که نه تنها آنها پشت مرزهای جمهوری اسلامی نیستند بلکه جبهه مقاومت پشت مرزهای اسرائیل است .

معاون بسیج امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور شکاف بین کشورهای اسلامی را از مهمترین اهداف دشمنان طی سال‌های اخیر دانست و بیان کرد: آنها در این سال‌ها توطئه‌های بسیاری را در منطقه انجام داده و می‌دهند تا به اهداف شومشان دست یابند.

وی با بیان این‌که الگو گیری از نهضت امام حسین (ع) جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) سبب شده است که ایران اسلامی به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کند و حفظ شود .

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها