تمجید AFC از فوتسالیست‌های ایرانی

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از آقایان و بانوان فوتسال کشورمان که نامزد دریافت جوایز فوتسال پلنت شدند، تمجید کرد.

تمجید AFC از فوتسالیست‌های ایرانی
کد خبر: 250137
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۴:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سایت معتبر Futsal Planet در روزهای اخیر به معرفی برترین‌های فوتسال جهان در سال 2018 می‌پردازد و 10 نامزد کسب بهترین عنوان هر بخش فوتسال دنیا را معرفی می‌کند. در همین زمینه سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به تمجید از افراد و تیم‌های آسیایی این فهرست‌ها پرداخت. در گزارش AFC آمده است:

ایران با 9 نامزد، از سایر کشورهای آسیایی در عناوین برتر فوتسال جهان توسط سایت فوتسال پلنت پیش افتاده است. محمد ناظم‌الشریعه و شهرزاد مظفر، سرمربیان تیم‌های ملی آقایان و بانوان فوتسال ایران نامزد کسب بهترین سرمربی جهان در سال 2018 شده‌اند. ناظم‌الشریعه هدایت تیم ملی آقایان ایران را در کسب مقام قهرمانی 2018 آسیا بر عهده داشت و مظفر به تیم ملی بانوان ایران برای کسب دومین قهرمانی متوالی آسیا کمک کرد.

فاطمه اعتدادی نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن بانوی فوتسال جهان شده است. اعتدادی در مسابقات قهرمانی 2018 آسیا، 9 گل به ثمر رساند و در راه کسب دومین قهرمانی پیاپی فوتسال بانوان ایران، نقش مهمی ایفا کرد. تیم‌های ملی آقایان و بانوان ایران هم که هر دو به قهرمانی آسیا رسیدند، نامزد کسب جایزه بهترین تیم ملی جهان شدند.

تیم‌های فوتسال مس سونگون ایران و تای‌سون‌نام ویتنام هم کاندیدای عنوان بهترین تیم‌های باشگاهی دنیا هستند. مس سونگون با هدایت حمید بی‌غم و پس از شکست 2 بر یک شاگردان میگوئل رودریگو در تیم تای‌سون‌نام، جام قهرمانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را در بالای سر برد. علیرضا صمیمی از ایران کاندیدای کسب جایزه بهترین دروازه‌بان جهان شد و به هموطن خود یعنی فرزانه توسلی پیوست. صمیمی به قهرمانی مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا کمک کرد و نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در ایفا کرد.

گلاره ناظمی از ایران و هیروکی کوبایاشی از ژاپن در کنار هشت داور دیگر، برای کسب عنوان بهترین داور سال فوتسال جهان با هم رقابت می‌کنند. ناظمیِ 34 ساله اولین داور فوتسال ایران است که نامزد کسب این جایزه معتبر است. ناظمی دیدار فینال مسابقات المپیک جوانان بانوان جهان را در بوینوس‌آیرس بین پرتغال و ژاپن سوت زد و برای قضاوت مسابقات فوتسال بانوان اروپا به پرتغال دعوت شده است.

اسامی برندگان جوایز فوتسال پلنت روز 10 ژانویه (20 دی) اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها