اعتمادآنلاین از شایعات نقل و انتقالاتی نیم‌فصل گزارش می‌دهد؛

جدال غول‌های فوتبال ایران بر سر بازیکنان جدید

با نزدیک شدن به پایان نیم‌فصل اخبار نقل و انتقالات این روزها به‌شدت داغ شده و شایعات زیادی مبنی بر حضور برخی بازیکنان در تیم‌های چون پرسپولیس و استقلال شنیده می‌شود.

جدال غول‌های فوتبال ایران بر سر بازیکنان جدید
کد خبر: 250149
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| یک هفته تا پایان نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران باقی‌مانده و پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان در صدر جدول قرار دارند و مدعیان اصلی قهرمانی هستند. با نزدیک شدن به پایان نیم‌فصل اخبار نقل و انتقالات این روزها به‌شدت داغ شده و شایعات زیادی مبنی بر حضور برخی بازیکنان در تیم‌هایی چون پرسپولیس و استقلال شنیده می‌شود.

یکی از بازیکنانی که این روزها شایعات زیادی در ارتباط با انتقالش به تیم‌های بزرگ لیگ برتر وجود دارد رضا قوچان‌نژاد است. تیم‌های استقلال پرسپولیس و تراکتورسازی سه تیمی هستند که سخت به دنبال جذب گوچی‌اند.

رضا قوچان نژاد لباس تیم ملی فوتبال ایران

استقلال و شایعه حضور توره و صفا هادی

استقلال قبل از شروع فصل با بازیکنان زیادی قرارداد بست. آبی‌ها باوجود خریدهای زیاد نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و به همین دلیل حالا به دنبال جذب بازیکن‌های جدید هستند. تلاش شفر و بازیکنانش این است که بتوانند جایگاهشان در جدول را ارتقا دهند و بتواند سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند. در همین راستا فتحی مدیرعامل استقلال به امارات رفته تا با بازیکنان جدید مذاکره کند ابراهیم توره، جپارف، تیام، استوکس و گوچی بازیکنانی هستند که شایعه مذاکره و پیوستنشان به استقلال به گوش می‌رسد.

یکی دیگر از گزینه‌هایی که شایعه مذاکره‌اش با استقلال به گوش می‌رسد صفا هادی بازیکن عراقی تیم الزورا است. استقلال مذاکره با هادی را تکذیب کرده ولی احتمال پیوستن این بازیکن به استقلال همچنان وجود دارد.

صفا هادی تیم ملی عراق

تراکتور همچنان به دنبال خرید بازیکن

تراکتورسازی در تابستان امسال خصوصی شد و قبل از شروع فصل خرج زیادی برای خرید بازیکن و مربی خارجی کرد اما نتوانست به نتایج دلخواه دست پیدا کند. پس از آمدن تقوی به‌عنوان سرمربی، سرخ‌های تبریزی نتایج بهتری گرفتند و حالا با نزدیک شدن به پایان نیم‌فصل علاوه برجذب گوچی به دنبال جذب مهدی طارمی بازیکن الغرافه و فرشاد احمدزاده و یونس شاکری نیز هستند. پیمان بابایی بازیکن ماشین‌سازی تبریز هم یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر تراکتورسازی است.

تراکتورسازی

هوای تازه در پرسپولیس با گشوده شدن پنجره‌ها

پرسپولیس که از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده حالا به دنبال جذب بازیکنان جدید است. شایعاتی مبنی بر حضور دوباره طارمی و احمدزاده و وحید امیری در پرسپولیس وجود دارد اما این اخبار چندان خوشایند هواداران تیم نیست چون آن‌ها همچنان طارمی را مقصر اصلی مشکلات دو سال اخیر پرسپولیس می‌دانند و نظر مثبتی در مورد بازیکنانی که در شرایط سخت تیم را رها کردند ندارند. هرچند پرسپولیس باوجود محرومیت توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند اما مغضوبین پرسپولیس همچنان نزد هواداران مغضوب‌اند. این تیم در تابستان با مهدی ترابی و سروش رفیعی، مهدی شیری و مهدی شریفی نیز قرارداد بسته است و با آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر این بازیکنان به پرسپولیس خواهند پیوست.

سروش رفیعی

باوجود شایعات اخیر به نظر می‌رسد در پایان نیم‌فصل شاهد نقل و انتقالات جذابی باشیم. باید منتظر ماند و دید کدام‌یک از این گمانه‌زنی‌ها به حقیقت می‌پیوندد و این بازیکنان سر از کدام تیم در می‌آورند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها