کد خبر: 250394
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۹ ۱۷:۱۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۹ آذرماه ۱۳۹۷

دیدار مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی‌روش/ حواشی ال‌کلاسیکوی ایران تمامی ندارد/ رسانه‌های انگلیس به نژادپرستی دامن می‌زنند

سپاهان و پرسپولیس شب گذشته در دیداری عقب‌افتاده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک‌بریک به پایان رسید. دیداری که با پرتاب نارنجک و ترقه از سوی هواداران سپاهان روبه‌رو بود و باعث شد تا کمیته انضباطی به حواشی این بازی ورود پیدا کرد.

حجم ویدیو: 15.16M | مدت زمان ویدیو: 00:03:05 دانلود ویدیو
کد خبر: 250394
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۹ ۱۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا در تلاش هستند تا برای نیمکت تیم ملی خودشان با یک مربی به توافق برسند. حالا یکی از خبرگزاری‌های این کشور مدعی شده که تعدادی از مسئولان فدراسیون این کشور با کارلوس کی روش دیدار داشته‌اند.

مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا که برای دیدار برگشت لیبرتادورس بین ریورپلاته و بوکاجونیورز در اروپا هستند و سعی کردند تا از این فرصت استفاده کنند و با کارلوس کی‌روش دیدار داشته باشند.

حالا باید منتظر ماند و دید سرمربی 65 ساله تیم ملی ایران با فدراسیون کلمبیا به توافق می‌رسد یا خیر. قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران بعد از جام ملت‌های آسیا به پایان می‌رسد.

رسانه‌ها به نژادپرستی دامن می‌زنند

منچسترسیتی و چلسی در هفته 16 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این بازی درنهایت با برتری 2 بر صفر آبی‌های لندنی به پایان رسید. این بازی اما یک حاشیه مهم داشت و آن هم توهین نژادپرستانه هواداران چلسی به بازیکن منچسترسیتی بود.

حالا پلیس انگلیس و باشگاه چلسی این موضوع را موردبررسی قرار می‌دهند اگر این اتفاق صحت داشته باشد هوادار توهین کنند و باشگاه چلسی با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهند شد. حالا رحیم استرلینگ به این موضوع واکنش نشان داده و دریکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته: رسانه‌ها بر روی آتش نژادپرستی بنزین می‌ریزند. تصویری که آن‌ها از فوتبالیست‌های سیاه‌پوست نشان می‌دهند به نژادپرستی دامن می‌زند.

او در ادامه نوشته: من معتقدم رسانه‌ها باید به همه بازیکنان به‌صورت یکسان نگاه کنند و تصویری که از آن‌ها به مردم نشان می‌دهند باید عادلانه و منصفانه باشد. من پس از شنیدن توهین نژادپرستانه فقط خندیدم؛ این تنها کاری بود که می‌توانستم انجام دهم چون انتظار رفتار بهتری را نداشتم.

حواشی ال‌کلاسیکوی ایران تمامی ندارد

سپاهان و پرسپولیس شب گذشته در دیداری عقب‌افتاده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک‌بریک به پایان رسید. دیداری که با پرتاب نارنجک و ترقه از سوی هواداران سپاهان روبه‌رو بود و باعث شد تا کمیته انضباطی به حواشی این بازی ورود پیدا کرد.

البته این بازی حواشی دیگری هم داشت و آن هم ناراحتی قلعه‌نویی و بازیکنان سپاهان از نحوه قضاوت فغانی بود. امیر قلعه‌نویی بعدازاین بازی به نحوه قضاوت فغانی حمله کرد و او را قلدر فوتبال ایران نامید. قلعه‌نویی معتقد بود که پنالتی پرسپولیس در این بازی درست نبوده است. هرچند که سید جلال حسینی در مصاحبه با رادیو تهران به صحبت‌های قلعه‌نویی واکنش نشان داد و گفت بازیکن سپاهان در زمان گل این تیم به روی او خطا کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی چه جریمه‌ای برای خاطیان این دیدار در نظر می‌گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها