مروری بر مهم‌ترین خبرهای ۱۹ آذر ۱۳۹۷

توصیه‌های سعید حجاریان به دانشجویان برای مقابله با گروه‌های خودسر/ انتقاد روحانی از مخالفان برجام/ تاکید علی مطهری بر ضرورت پرهیز از اقدامات احساسی و هیجانی/ ماجرای یادداشت ساعت 3 صبح میرحسین موسوی برای تعیین تکلیف یک مدیر دوشغله

توصیه‌های سعید حجاریان به دانشجویان برای مقابله با گروه‌های خودسر، انتقاد حسن روحانی از کسانی که با برجام مخالفت می‌کنند، اظهارنظر محمد مالجو درباره فسادپذیری و صحبت‌های عابدی جعفری در مورد تفاوت مسئولان دهه 60 با مسئولین فعلی از مهم‌ترین خبرهای امروز 19 آذرماه بودند.

حجم ویدیو: 7.62M | مدت زمان ویدیو: 00:03:30 دانلود ویدیو
کد خبر: 250440
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۹ ۲۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید حجاریان امروز در دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه وظیفه دانشجویان در برابر گروه‌های خودسر، افشاگری است گفته شاید روزنامه‌ها نتوانند افشاگری کنند اما فضای مجازی مکان خوبی برای افشاگری است، البته باید اطلاعات و اسناد مستدل باشد تا خودسرهای فضای مجازی که در تاریکی هستند از موقعیت استفاده نکنند.


***


امروز حسن روحانی از کسانی انتقاد کرده که در تریبون‌های مختلف به مخالفت با برجام و پیوستن ایران به کنوانسیون‌های بین‌المللی می‌پردازند.


***

علی مطهری با بیان اینکه «انقلاب اسلامی ایران از انحراف مصون نیست»، بر ضرورت پرهیز از اقدامات احساسی و هیجانی تاکید کرد و گفت: اقداماتی مثل تسخیر سفارت آمریکا در ابتدای انقلاب یا حمله به برخی سفارتخانه‌ها در سال‌های اخیر به نظام ضربه می‌زند .


***


محمد مالجو، اقتصاددان با بیان اینکه پس از دوران جنگ تحمیلی گرایش به فسادپذیری افزایش یافت، گفته: مادامی که فضای سیاسی ما دموکراتیک نشود و اخلاق فردگرایانه که محصول پروژه ای سیاسی است، از بین نرود ما در ایران امکان مهار فساد اقتصادی را نداریم.


***


عابدی جعفری، وزیر بازرگانی دولت میرحسین موسوی با بیان اینکه مسئولان دهه 60 آمده بودند «چیزی بگذارند، نه چیزی ببرند»، گفت: مهندس موسوی یک بار ساعت سه صبح یادداشتی را برای من فرستادند که نوشته بودند یکی از مدیران شما هم در بخش خصوصی کار می‌کند و هم مدیر دولتی است؛ به ایشان بگویید یا در دولت بماند و کار کند یا کار خصوصی را دنبال و از دولت جدا شود. این به آن معنا بود که در خصوص نشانه‌های تعارض منافع حتی یک مورد نیز با اطلاعات دقیق برخورد می‌شد.

***


در پایان تحلیل محمد کشتی‌آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف رو بشنوید از بازار سکه و طلا در آستانه شب یلدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها