سفیر ایران در عراق مطرح کرد:

ایران خواستار عراقی آزاد و پایدار است

وجود عراقی آزاد، باثبات و قدرتمند خواست مسئولان و ملت جمهوری اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری و همراهی دولت و ملت بزرگ عراق در مرحله بازسازی مناطق متضرر(از تروریسم داعشی) است.

ایران خواستار عراقی آزاد و پایدار است
کد خبر: 250499
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۰۹:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «ایرج مسجدی» سفیر ایران در بغداد، طی نامه‌ای؛ نخستین سالگرد پیروزی عراق علیه داعش را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به نوشته پایگاه خبری «الفرات»، سفیر ایران در بغداد، اعلام کرد: مایه افتخار و سعادت من است که صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به ملت و دولت دوست و برادر جمهوری عراق و کلیه نیروهای مسلح این کشور، اعم از ارتش، پلیس فدرال، الحشد الشعبی شجاع و عشائر غیور عراقی به مناسبت پیروزی بر شجره خبیثه [داعش] و آزادسازی خاک مقدس عراق از لوث گروه‌های تکفیری تقدیم کنیم.

مسجدی افزود: وجود عراقی آزاد، باثبات و قدرتمند خواست مسئولان و ملت جمهوری اسلامی ایران است و شما مایه افتخار جهان اسلام هستید. جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری و همراهی دولت و ملت بزرگ عراق در مرحله بازسازی مناطق متضرر(از تروریسم داعشی) است.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر سابق عراق، نهم دسامبر 2017، آزادسازی سراسر عراق از دست داعش را اعلام کرد و فردای این روز، تعطیل رسمی و یوم‌النصر نام‌گذاری شد. هرچند که پاکسازی هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش که در مناطق مختلف عراق، پنهان شده‌اند، هنوز ادامه دارد. دیروز دهم دسامبر، در سراسر عراق؛ به همین مناسبت مراسم جشن و بزرگداشت این روز برگزار شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها