کد خبر: 250547
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۱۰:۴۴:۰۰
| |

سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه مطرح کرد:

ناامیدی دشمن از فشار و تهدید علیه ایران/ آمریکا رو به افول است

سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دستاوردهای بزرگ امروز فقط از زبان مسئولین ما بیان نمی‌شود بلکه دشمنان به این دستاوردها اذعان دارند و از فشار، مبارزه و تهدید علیه ایران ناامید شده‌اند.

ناامیدی دشمن از فشار و تهدید علیه ایران/ آمریکا رو به افول است
کد خبر: 250547
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۱۰:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه صبح سه شنبه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی دو هزار شهید استان خراسان جنوبی، بیان کرد: امروز به شدت به یاد و نام شهدا و همچنین استفاده از فیض و برکات آن ها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه وجود دو هزار شهید، بیش از چهار هزار جانباز و 400 آزاده از افتخارات استان خراسان جنوبی است، افزود: استان خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس جمعیت کمی داشته اما تعداد شهدا و ایثارگران استان بسیار معناگرا و نشانه های بارز ایمان، معنویت و ولایت مداری مردم شهید پرور این خطه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی اولین استان در ولایت مداری و دفاع از ارزش های اسلامی است، گفت: در آخرین نظرسنجی مهرماه سال جاری استان خراسان جنوبی در دفاع از ارزش های اسلامی و راه مقاومت و ایستادگی و پشتیبانی از نظام مقام اول را کسب و در میان دیگر استان ها بالاترین حمایت مربوط به این استان است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای خراسان جنوبی مسائل تکان دهنده ای نسبت به شهدا فرموده اند، عنوان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری جلسات بزرگداشت شهیدان ادامه حرکت جهادی و شهادت است.

جعفری با اشاره به اینکه برخی مسئولین گوششان سنگین است و پیام ها را درست نمی شوند، بیان کرد: ضعف هایی که در برخی دیده می شود به دلیل نشنیدن پیام های الهی است.

وی با بیان اینکه امروز آنچه در جامعه اسلامی موج می زند حیات معنوی است، اظهار داشت: خسته نشدن از مشکلات به معنی حیات معنوی جامعه است که خوشبختانه در جامعه اسلامی موج می زند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نقش مردم و خون شهدا در جمهوری اسلامی ایران ضمانت کننده بقای حکومت اسلامی است، افزود: ملت ایران امروز در جهان پرچم دار مسیر الهی است و بسیاری از کشورها در حال الگوگیری مقاومت و ایستادگی این نظام هستند.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین دستاورد نظام اسلامی بقای جمهوری اسلامی است، گفت: خون شهیدان که بقای نظام و توسعه راه مقاومت در منطقه و جهان است از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

قدرت آمریکا رو به افول است

جعفری با اشاره به اینکه قدرت آمریکا رو به زوال و افول است، عنوان کرد: دستاوردهای بزرگ امروز فقط از زبان مسئولین جمهوری اسلامی بیان نمی شود بلکه خود دشمنان به این دستاوردها اذعان دارند و از فشار، مبارزه و تهدید ناامید شده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان در روزنامه های مختلف خود می نویسند آرزوهای ترامپ دست نیافتنی است و حتی ممکن است ایران انتقام بگیرد، اظهار داشت: خواسته های ترامپ آرزوهایی است که مطلقا قابل تحقق نیستند چراکه چیزی در تاریخ وجود ندارد که ایران در مقابل آمریکا تسلیم شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه با شکست های آمریکا مواجه بودیم، بیان کرد: مقاومت حزب الله لبنان، مردم غزه، سوریه، عراق و یمن در برابر جنایت ها و جنگ طلبی های استکبار جهانی مدیون ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ و خون شهیدان ایران است.

وی ادامه داد: دشمنان نا امنی هایی که در ایران ایجاد کردند برای ضربه زدن به نظام بوده اما با یک ملت مومن، آگاه، بصیر و زیرک و دین دار مواجه شده و شکست خورده اند.

دشمن آرزوی ساقط شدن نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد

جعفری با بیان اینکه معرفت و معنویت ملت ایران با خون شهدا آبیاری شده است، اظهار داشت: دشمن حتی جرات نمی کند موضوع ساقط کردن نظام را مطرح کند و این آرزو را به گور خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران راه الهی و عمل به دستورات الهی را در پیش گرفته است، افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم در واقع همان دفاع از حق و اسلام و راه الهی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند متعال اراده کرده جوهره دین اسلام که همین انقلاب اسلامی است را به دنیا منتقل کند، گفت: انقلاب اسلامی در این دوران سخت مسیر زندگی اسلامی را به دنیا نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه یاری دین خدا توسط ملت بزرگ ایران رمز پیروزی ها و موفقیت های ما و شکست های پی در پی دشمنان است، عنوان کرد: پیروزی و موفقیت های مختلفی که گاهی در تاریخ انقلاب پیش می آید همه را مات و مبهوت می کند که این مهم نشان از دستگیری خداوند متعال از ملت بزرگ ایران دارد.

جعفری با بیان اینکه عمل به دستورات الهی راه چهل ساله انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امیدواریم خداوند متعال توفیق استقامت و بصیرت هرچه بیشتر به مردم عنایت کند تا پرچم باشکوه ایران به دست صاحب آن امام زمان (عج) برسد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها