سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد:

برخورد جدی با فروشندگان پوشاک قاچاق از ابتدای دی ماه/ مدیران مجتمع‌های تجاری کالاهای قاچاق را جمع‌آوری کنند

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از ابتدای دی کالا‌های محرز قاچاق پوشاک، مورد هدف مبارزه قرار می‌گیرد.

برخورد جدی با فروشندگان پوشاک قاچاق از ابتدای دی ماه/ مدیران مجتمع‌های تجاری کالاهای قاچاق را جمع‌آوری کنند
کد خبر: 250705
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا دهقانی نیا با اشاره به اینکه طرح جامع مبارزه با قاچاق پوشاک، اولویت بندی شده و هدفمند است، افزود: پیش از این هم اقداماتی در این باره انجام و فرصت لازم داده شده است.

وی ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی، مطالبه اتحادیه و صنف مربوط هم از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز این است که با کالاهای محرز قاچاق مبارزه شود.

دهقانی نیا افزود: انتظار داریم واحدهای تجاری عرضه کننده کالاهای پوشاک قاچاق ، خودشان این کالاها را جمع آوری و از عرضه آن خوداری کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به زودی میزبان مدیران مجتمع های تجاری خواهیم بود و با آن‌ها این موضوع را در میان خواهیم گذاشت و اطلاعیه را به آن ها ارائه خواهیم کرد و از آن ها انتظار داریم که با کمترین اصطکاک ، کالاهای قاچاق را جمع آوری کنند و کنار بگذارند.

دهقانی نیا با بیان اینکه سهم بازار کالاهای قاچاق به کالاهای تولید داخل می رسد، افزود: تولیدکنندگان داخلی، توان و ظرفیت عرضه پوشاک مورد نیاز را دارند.

وی با حضور در تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما اضافه کرد : یکی از اهداف کلان طرح مبارزه با پوشاک محرز قاچاق ، این است که فرصتی را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار دهند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها