شب یلدا قیمت اجناس کنترل می‌شود

مبارزه با گران فروشی؛ چند روز مانده به چله‌نشینی

بازرسان اتاق‌های اصناف استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و از بین بردن زمینه سوء استفاده بر اجرای طرح، نظارت داشته و اصناف با برگزاری فروش فوق العاده و حراج نسبت به کنترل قیمت‌ها در روزهای منتهی به شب یلدا اهتمام خواهند داشت.

مبارزه با گران فروشی؛ چند روز مانده به چله‌نشینی
کد خبر: 250939
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۰۷:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی شیر قاضی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران گفت: برابر ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در خصوص لزوم تشدید اقدامات نظارتی در ایام منتهی به شب یلدا و افزایش تقاضا در این ایام، گشت‌های مشترک بازرسی با دستگاه‌های ذیربط از جمله اتاق‌های اصناف و تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌های مربوطه در تهران اجرا خواهد شد.

وی گفت: بازرسان اتاق‌های اصناف استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و از بین بردن زمینه سوء استفاده بر اجرای طرح ، نظارت داشته و اصناف با برگزاری فروش فوق العاده و حراج نسبت به کنترل قیمت‌ها اهتمام خواهند داشت.

معاون نظارت و بازرسی استان تصریح کرد: کالاهای قابل مصرف مردم در این ایام اعم از میوه، شیرینی،آجیل و خشکبار مورد توجه ویژه بوده و هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: هموطنان گرامی در استان و شهرستانها درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را با سامانه 124 مطرح و گزارش کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها