زمستان سخت حاشیه‌نشینان بوشهر بدون نفت و گاز

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها با ابراز نگرانی از وضعیت مردم حاشیه‌نشین استان بوشهر گفت: نبود گاز لوله کشی و ممنوعیت فروش نفت سفید، زمستانی سخت و طاقت فرسا را برای مردم این مناطق رقم زده است.

زمستان سخت حاشیه‌نشینان بوشهر بدون نفت و گاز
کد خبر: 250973
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۰۹:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اکبر فاطمی ضمن تشریح وضعیت سخت زندگی مردم در مناطق حاشیه‌نشین بوشهر به دلیل فقدان سوخت برای گرمایش منازل در فصل زمستان گفت: بخش عمده ای از استان بوشهر از گاز شهری بهره‌مند هستند اما بخش‌های حاشیه‌ای این شهرستان و شهرهای کوچک به دلیل قرار گرفتن در بافت‌های فرسوده و عدم توانایی مالی ساکنین از داشتن نعمت گاز بی بهره اند و همین مسئله شرایط زندگی را به ویژه در فصل زمستان برای مردم این مناطق سخت و طاقت فرسا کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به قرار گرفتن این مناطق در بافت فرسوده، شرکت پخش فرآورده های نفتی نیز از یک هفته پیش ارائه نفت سفید به مردم این مناطق خودداری کرده و این مسئله بر مشکلات اهالی این مناطق افزوده است.

فاطمی افزود: شهرهایی مانند دیر، کنگان و... همچنین بافت‌های فرسوده شهرستان بوشهر به دلیل مشکلاتی که به لحاظ بافت شهری دارند و در شرایط فعلی امکان گازکشی به این مناطق وجود ندارد که با صادر شدن بخشنامه‌ای از سوی وزارت نفت در این مناطق توزیع نفت صورت نمی گیرد.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها در خصوص پیگیری برای رفع این مشکل مناطق حاشیه‌نشین بوشهر گفت: با استاندار و رئیس پخش فرآورده‌های نفتی درباره این مشکل صحبت کردیم و استاندار قول پیگیری این موضوع را دادند ولی مسئولان پخش فرآورده‌های نفتی استان اعلام کردند هنوز بخش نامه‌ای از سوی استانداری جهت توزیع نفت در این مناطق دریافت نکرده‌اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها