کد خبر: 251061
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۲:۲۶:۰۰
| |

ماجرای اختلاف شاپرک شجری‌زاده با ترانه علیدوستی چه بود؟

یکی از دختران خیابان انقلاب که روز گذشته در پارلمان کانادا و در یک نشست ضد ایرانی حاضر شده و سخنرانی کرده بود مدعی است که اظهاراتش در پارلمان قلب شده و کاربران به ویژه برخی هنرمندان نظیر ترانه علیدوستی بدون دلیل مستند به او حمله کرده‌اند.

ماجرای اختلاف شاپرک شجری‌زاده با ترانه علیدوستی چه بود؟
کد خبر: 251061
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۲:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ژورنال ایرانیان کانادا در خبری اعلام کرد شاپرک شجری‌زاده یکی از دختران خیابان انقلاب که در جریان اعتراض به حجاب اجباری بازداشت شده و سپس ایران را ترک کرده، در یک کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان کانادا که توسط ایروین کاتلر مشاور UANI یا «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» برگزار شد، خواستار تحریم ایران شد.

هدف از این کنفرانس خبری درخواست تحریم ایران بود.

این خبر واکنش بسیاری از روزنامه‌نگاران و هنرمندان را در شبکه اجتماعی در پی داشت. کاربران اقدام شجری زاده در تشویق یک دولت خارجی به تحریم مردم ایران را خیانت قلمداد کرده و تقبیح کردند.

عکس1

شجری پس از انتقاد صریح کاربران توییتر خود اعلام کرد که در سخنرانی خود حرفی از تحریم نزده و تنها خواستار حمایت از فعالان حوزه حقوق بشر در ایران شده است.

او در صفحه توییتر خود نوشت: «در کنفرانس خبری دیروز در پارلمان کانادا در خصوص تحریم این قضات و ناقضین حقوق بشر بود و من به عنوان سخنران از وضعیت فعالین سیاسی و وکلای حقوق بشر و سرکوب زنان گفتم و خواسته ام حمایت جامعه جهانی از عدالت بود از دولت کانادا خواستم از مدافعین حقوق بشر دفاع کنه.»

عکس1

ادعای شجری زاده در دفاع از اظهاراتش در پارلمان کانادا و درخواست او از به اصطلاح سلبریتی‌ها برای تصحیح گفته‌هایشان علیه او، با واکنش ترانه علیدوستی بازیگر ایرانی همراه بود.

شجری درباره علیدوستی در توییتر خود گفته بود: «خانم سلبریتی عزیز! شما که بزرگ بودی و از بزرگیت برای جمع کردن رای به روحانی استفاده کردی چرا وقتی دیدی دولت اصلاحات دی ماه گذشته روبروی مردم خسته و گرسنه قرار گرفت، بزرگی نکردی و نگفتی اشتباه کردم؟»

عکس2

منبع: روبداد 24

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها