کد خبر: 251104
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۴:۴۰:۰۰
| |

گله محقق داماد از رئیس‌جمهور:

مشاوران شما باید درس‌شان را از نو بخوانند

محقق داماد با گله از رئیس‌جمهور گفت: مشاوران شما باید بروند درس اقتصادشان را از اول بخوانند.

مشاوران شما باید درس‌شان را از نو بخوانند
کد خبر: 251104
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۱۴:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی محقق داماد در مراسم تقدیر از نفرات برتر کنکور که در دانشگاه خاتم برگزار شد، اظهار داشت: در اهمیت علم شکی نیست ولی سؤال این است که؛ چه علمی را باید آموخت؟!

وی افزود: یک زمانی بشر به‌فکر بودن بود ولی الآن بشر فقط به‌فکر داشتن است ولی دریغ از اینکه کسی توجه کند که مشکلات را باید با دانش و مدیریت علمی حل کرد و با داشته‌ها کاری نمی‌توان کرد.

رئیس هیئت امنای دانشگاه خاتم تأکید کرد: این باور که مدیریت یک علم تخصص است به حل مشکلات می‌تواند کمک کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد یک علم است، تصریح کرد: همین جا از رییس جمهور گله می‌کنم، یعنی چه که گفتید دانشمندان اقتصاد درسشان را از نو بخوانند؟! همین است که به اینجا رسیده‌اید.

محقق داماد خطاب به روحانی گفت: مشاوران شما باید بروند درسشان را از نو بخوانند.

وی با درخواست از نخبگان کشور گفت که "برای بهتر شدن کشورمان درس بخوانید" و ادامه داد: اگر الآن رتبه علمی صنعت در دانشگاه به عرش هم رسیده باشد ولی در عمل از این علم استفاده نشود، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

این استاد دانشگاه خطاب به مسئولان دولت تأکید کرد: شما که برای ورزش از خارج یک نفر را می‌آورید، خب، اگر نمی‌توانید مشکلات کشور را حل کنید یک نفر را از همان جا بیاورید البته که ما می‌دانیم دانشمندان بسیاری در داخل کشور داریم که مورد غفلت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: اگر برای ترافیک هم بلد نیستند مشکل را حل کنند یک نفر را از خارج بیاورند. الآن اقتصاد کشور علمی اداره نمی‌شود و به همین دلیل الآن این مشکلات را داریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها