کد خبر: 251166
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۰۸:۵۳:۰۰
| |

محمدعلی وکیلی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات حجاریان

روحانی در مقیاس با وعده‌هایش عقب است/ روحانی محصول حمایت اصلاح‌طلبان بود

محمدعلی وکیلی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کارآمدی دولت در مقیاس انتظارات ملت، کارآمدی پایینی است و کارآمدی در تأمین معاش مردم پایین است.

روحانی در مقیاس با وعده‌هایش عقب است/ روحانی محصول حمایت اصلاح‌طلبان بود
کد خبر: 251166
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۰۸:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی وکیلی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارنظر اخیر سعید حجاریان که گفته‌ «ما با روحانی ائتلافی نکردیم»، گفت: شاید منظور آقای حجاریان این است که حمایت کردیم ولی ائتلاف گفتمانی نکردیم.

او افزود: یک جریان در انتخابات آن زمان وجود داشت و آن هم جریان اصلاح‌طلبی بود و آقای روحانی هم محصول حمایت جریان اصلاح‌طلبی است.

عضو فراکسیون امید مجلس درباره اینکه حجاریان بیان کرده روحانی به خیلی از وعده‌های خود عمل نکرد، اظهار داشت: حتماً همین‌طور است و آقای روحانی در انتخابات و به‌خصوص در دور دوم خیلی به مردم وعده داد اما در مقیاس با وعده‌هایش عقب است اما الآن اشکالی که ماها داریم، اشکال به حوزه کارآمدی است. کارآمدی دولت در مقیاس انتظارات ملت، کارآمدی پایینی است و کارآمدی در تأمین معاش مردم پایین است.

سعید حجاریان از تحلیل‌گران شاخص جریان اصلاحات گفته بود «اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه با روحانی عقدی به‌معنای ائتلاف نبسته بودند و حالا که‌ آقای روحانی از خودش عبور کرده، طبیعی است که برخی اصلاح‌طلبان با او زاویه پیدا کنند.»

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها