کد خبر: 251225
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۱:۲۱:۰۰
| |

معاون خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد:

اپلیکیشنی که در عوض پسماند خشک، کارت مردم را شارژ می‌کند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء خبر داد و گفت: در راستای طرح مدیریت جامع پسماند از مبداء اپلیکیشنی طراحی شده که در عوض پسماند خشک، کارت مردم را شارژ می‌کند

اپلیکیشنی که در عوض پسماند خشک، کارت مردم را شارژ می‌کند
کد خبر: 251225
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۳ ۱۱:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: اکنون طرح تفکیک زباله از مبداء در مناطق 21، 22، 13 و 1 به صورت پایلوت در حال اجراست.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه اپلیکیشنی طراحی شده که با مردم در ارتباط است، عنوان کرد: کارکرد این اپلیکیشن به این شکل است که در عوض پسماند خشک، کارت مردم را شارژ می‌کنند. مشترکان این اپلیکیشن در حال افزایش هستند.

وی ادامه داد: در کوچه‌های مختلف منطقه یک بیش از 30 هزار نفر مشترک هستند. اکنون در منطقه یک، دیگر نمی‌بینید که کسی داخل مخازن زباله سرک بکشد و زباله‌ها را بگردد؛ چراکه تفکیک زباله از مبداء در این منطقه در حال انجام است. این فعالیت‌ها در راستای طرح مدیریت جامع پسماند است.

یزدانی خاطرنشان کرد: نرخ و قیمت پسماند خشک بستگی به رابطه پیمانکار با مردم دارد و ما دخالتی در تعیین این نرخ نداریم. در حال حاضر در مناطق یادشده پیمانکاران خشک و تر تجمیع شده‌اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها